Cycling Classics

cycling classics
 
IndexIndex  ZoekenZoeken  RegistrerenRegistreren  Inloggen  Stopvergoeding  

 

 Deal TBV - CAN

Ga naar beneden 
AuteurBericht
Guest
Gast




Deal TBV - CAN Empty
BerichtOnderwerp: Deal TBV - CAN   Deal TBV - CAN Emptydo 7 jan - 22:32:17

Konrad + Howson + 20 = Masnada + Meurisse

Masnada en Meurisse vertrekken na een mooie tijd bij Cannondale. Ze gaan allebei bij een nieuwe ploeg rijden, waar ik denk dat ze beiden zeker nog mooie kansen gaan krijgen. Maar doordat ik nog mijn budget wat op wil krikken, ben ik bereid ze te laten gaan. Ze vertrekken voor de zekerheid van Konrad die samen met een nieuwe Howson en 20 miljoen ook voor de nodige punten zullen zorgen. Chiel en ik waren er snel uit, met een deal die volgens mij heel netjes in evenwicht is. Ik denk dat we hier ook beide weer een kleine stap maken richting onze doelen voor komend seizoen. Bedankt voor de vlotte onderhandelingen, Chiel!
Terug naar boven Ga naar beneden
Mochie07

Mochie07


Posts : 487
Join date : 27-12-19

Deal TBV - CAN Empty
BerichtOnderwerp: Re: Deal TBV - CAN   Deal TBV - CAN Emptydo 7 jan - 23:18:01

Karsten was inderdaad vooral opzoek naar wat Cash voor de neo's. Het was vrij snel duidelijk welke renners we eventueel wilden laten gaan, en het werd ook vrij snel duidelijk dat we hetzelfde dachten over de waarde van deze deal, die zoals Karsten zegt volgens mij heel netjes in evenwicht is.

Howson had dit seizoen een goed seizoen met verschillende goede ereplaatsen in kleinere koersen. Hij zorgt elk jaar wel voor wat punten maar lijkt toch te blijven hangen op waar hij nu staat. Kopman zal hij niet snel worden. Konrad laat natuurlijk al een aantal seizoenen zien stabiel te zijn in zowel rondes als klassiekers. Hetgeen hem een goede sv en puntenaantal oplevert. Vooral over Konrad moest ik wel even nadenken om hem te laten gaan.

Daar komen voor terug; Masnada en Meurisse. Beide laten nu al een aantal seizoenen zien goed te zijn voor de punten en ook potentie te hebben om nog een stap te maken. Meurisse krijgt veel kansen op belgisch grondgebied en laat daar vaak zien mee te kunnen doen om de knikkers. Masnada is inmiddels een vrij stabiele, aanvallende klimmer, die bij QS volledig tot ontpopping kan komen. 

Cash was nodig om vooral het verschil tussen Howson en Meurisse te compenseren.

Daarnaast maak ik natuurlijk mijn eerste transfer in het nieuwe shirt! Ik hoop hiermee een goed seizoen in te gaan met veel leuke deals en wat verrassende uitschieters!

Karsten bedankt voor deze last-minute onderhandeling! Moge Konrad en Howson je geluk brengen!
Terug naar boven Ga naar beneden
 
Deal TBV - CAN
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Deal TLK - FDJ ( deal voor p1 2022)
» Deal TBV - FDJ ( deal voor P1 2022 )
» Deal RAL - PAN (deal P1-2022)
» Deal FAS TJB (deal P1 2022)
» Deal PAN - FDJ ( Deal in P1 2024 )

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Cycling Classics :: Verwerkte transfers-
Ga naar: