Cycling Classics

cycling classics
 
IndexIndex  ZoekenZoeken  RegistrerenRegistreren  Inloggen  Stopvergoeding  

 

 Deal AST - CAN

Ga naar beneden 
AuteurBericht
Guest
Gast




Deal AST - CAN Empty
BerichtOnderwerp: Deal AST - CAN   Deal AST - CAN Emptyvr 8 jan - 21:50:11

Consonni + 54 = Dan Martin

Uitleg volgt nog
Terug naar boven Ga naar beneden
Guest
Gast




Deal AST - CAN Empty
BerichtOnderwerp: Re: Deal AST - CAN   Deal AST - CAN Emptyvr 8 jan - 22:00:37

Ben en ik hebben al meermaals onderhandeld over een paar mogelijke transfers, helaas liepen die altijd net verkeerd. Nu was ik last minute op zoek naar een kleine extra injectie, waarover we dit keer wel een akkoord konden vinden. Dan, waarvan ik fan ben (ja die rijmt drie keer, goed he) verlaat het team in mijn ogen iets onder zijn waarde voor Consonni. Martin heeft zijn waarde enigzins onverwacht nog omhoog gereden in de afgelopen Vuelta en ik ben er eigenlijk van overtuigd dat hij nog best wat mooie punten gaat rijden, maar dat mag hij dus bij Ben gaan doen. Met het extra budget en het inleveren van redelijk wat punten hoop ik vooral iets meer naar de toekomst van Cannondale te kijken. Bedankt voor de onderhandelingen en onze eerste mooie deal Ben!
Terug naar boven Ga naar beneden
ben_pronk

ben_pronk


Posts : 1048
Join date : 10-10-18
Age : 34

Deal AST - CAN Empty
BerichtOnderwerp: Re: Deal AST - CAN   Deal AST - CAN Emptyvr 8 jan - 22:54:09

Deal klopt.
Daniel Martin alias ''hobbelpaard'' alias ''The Irish Bauke'' komt team Astana versterken. Een heerlijke taaie renner die wel 7 levens heeft per etappe. Iemand die nooit zal opgeven en altijd vol aan het geven is. Na het vertrek van Bauke Mollema zochten we exact zo'n soort renner die sterk kan zijn tijdens grote rondes maar vooral ook goed kan aankomen. Hij heeft me toch wel positief verrast met zijn Vueltaprestatie van 2020 waar die toch echt tot de beste 4 klimmers behoorde van het peloton. Mooi hoe die man in tranen voor de camera verscheen! Het was natuurlijk een erg moeilijk seizoen in 2020 waar die ook wel wat blessures en pech kende.

Ik verwacht dat Dan toch nog wel 500 puntjes zal sprokkelen in zijn carrière voor team Astana. Natuurlijk heeft Israel zich versterkt, maar echt geloof heb ik niet meer in Froomey en ook Woods zal niet altijd voor zichzelf rijden, dat heeft die wel bewezen tijdens zijn tijd bij EF.

Simone Consonni was aangekocht in een combideal met talent Covi. We hebben echt wel geloof in die jongen maar hij leek pas een persbericht de wereld in te sturen dat hij zich voorlopig vol gaat opofferen voor vriend Elia Viviani, iets wat toch wel als ''knechten'' klinkt. En toch is Consonni nog jong zat om een stap te zetten, maar volgend jaar zal dus nog niet voor hem zijn naar alle waarschijnlijkheid.

Voordat de neo's beginnen wilde ik niet perse met het hoogste budget starten, maar had vooral als doel om een van de hogere budgetten te hebben zodat er een paar leuke nieuwe talenten konden gecontracteerd worden. We houden na deze deal nog steeds een ruim budget over om het een en ander te verrichten tijdens de neo-sale. 

Karsten succes! En hopelijk koop je wat moois volgende week!
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Deal AST - CAN Empty
BerichtOnderwerp: Re: Deal AST - CAN   Deal AST - CAN Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Deal AST - CAN
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Deal TLK - FDJ ( deal voor p1 2022)
» Deal TBV - FDJ ( deal voor P1 2022 )
» Deal RAL - PAN (deal P1-2022)
» Deal FAS TJB (deal P1 2022)
» Deal PAN - FDJ ( Deal in P1 2024 )

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Cycling Classics :: Verwerkte transfers-
Ga naar: