Cycling Classics

cycling classics
 
IndexIndex  ZoekenZoeken  RegistrerenRegistreren  Inloggen  Stopvergoeding  

 

 Deal ABS - CAN

Ga naar beneden 
AuteurBericht
Guest
Gast




Deal ABS - CAN Empty
BerichtOnderwerp: Deal ABS - CAN   Deal ABS - CAN Emptyvr 8 jan - 21:52:11

Pasqualon + 15 = Consonni

Uitleg volgt binnenkort
Terug naar boven Ga naar beneden
Guest
Gast




Deal ABS - CAN Empty
BerichtOnderwerp: Re: Deal ABS - CAN   Deal ABS - CAN Emptyvr 8 jan - 22:13:54

Consonni verlaat direct de ploeg weer omdat ik iets meer behoefte had aan wat zekerheid na het verliezen van Dan. Met deze deal heb ik met de hulp van Chris en Pasqualon in ieder geval 60 van de waarde van Consonni verzekerd, met nog potentie richting de 70-75. In mijn ogen heeft Consonni zeker de potentie om dat waard te zijn en dat laat hij bij vlagen ook zeker zien. Ik denk dat hij dat ook zal laten zien bij Cofidis nadat Viviani klaar is, maar ik kies liever voor een meer vaste waarde om de waarde van Martin te waarborgen. Ik wil Chris bedanken voor snelle en eerlijke onderhandelingen, waar hij hopelijk ook een kleine slag uit slaat.
Terug naar boven Ga naar beneden
Chris85

Chris85


Posts : 330
Join date : 15-05-19
Age : 38
Location : Duiven

Deal ABS - CAN Empty
BerichtOnderwerp: Re: Deal ABS - CAN   Deal ABS - CAN Emptyvr 8 jan - 22:24:43

Deal klopt!

Karsten was op zoek naar geld voor de neo's en kwam zelf met het voorstel voor iets met Pasqualon en Consonni. Aangezien ik al een paar keer eerder een poging gewaagd heb bij andere managers voor Consonni had Karsten gelijk mijn interesse. Pasqualon, deze week 33 geworden lijkt ietwat op zijn retour. Scoort ieder jaar iets minder maar verwacht dat hij toch nog wel een jaar of 2/3 op dit niveau kan blijven. 

Consonni daarentegen is 26 en maakt zijn belofte nog steeds niet echt waar, ik hoop dat hij daar bij Cofidis verandering in kan brengen. In een blok met o.a. Elia, Touze en Laporte hoop ik dat hij zijn puntjes gaat pakken. Qua stop verwacht ik dat Consonni die van Pasqualon wel kan evenaren dus de +15 lijkt mij een vrij risicoloze investering, dat gaat Consonni wel bij elkaar fietsen in die 7 jaar.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Deal ABS - CAN Empty
BerichtOnderwerp: Re: Deal ABS - CAN   Deal ABS - CAN Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Deal ABS - CAN
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Deal TLK - FDJ ( deal voor p1 2022)
» Deal TBV - FDJ ( deal voor P1 2022 )
» Deal RAL - PAN (deal P1-2022)
» Deal FAS TJB (deal P1 2022)
» Deal PAN - FDJ ( Deal in P1 2024 )

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Cycling Classics :: Verwerkte transfers-
Ga naar: