Cycling Classics

cycling classics
 
IndexIndex  ZoekenZoeken  RegistrerenRegistreren  Inloggen  Stopvergoeding  

 

 Deal RAL - LIQ (p1 2022)

Ga naar beneden 
2 plaatsers
AuteurBericht
rick steggerda

rick steggerda


Posts : 411
Join date : 22-07-20

Deal RAL - LIQ (p1 2022) Empty
BerichtOnderwerp: Deal RAL - LIQ (p1 2022)   Deal RAL - LIQ (p1 2022) Emptyma 30 aug - 19:45:13

Naar RAL: Bardet + 10
Naar LIQ: Politt + De Bie


Zoals uitgelegd in de deadline:
 Bardet heeft een SV van 115 en scoort steady 250-300 punten. Maar ik denk dat er ook nog wel wat marge is naar boven mocht hij weer wat klassiekers erbij pakken. Binnen mijn team - met DFM, Umba, Van Wilder - zijn er voldoende renners die zich nog moeten bewijzen. Bardet naast Sagan geeft zekerheid en punten en dat gaf uiteindelijk de doorslag.
Terug naar boven Ga naar beneden
Rico

Rico


Posts : 969
Join date : 07-10-18
Location : Amersfoort

Deal RAL - LIQ (p1 2022) Empty
BerichtOnderwerp: Re: Deal RAL - LIQ (p1 2022)   Deal RAL - LIQ (p1 2022) Emptyma 30 aug - 19:49:49

Met Politt halen we iemand binnen die, zoals Rick terecht opmerkte, weinig echte wapens bezit. Hij kan wel gewoon ontzettend hard fietsen en ik denk dat hij bij Bora prima op zijn plek zit. In het afgelopen voorjaar leek hij zijn draai nog niet helemaal gevonden te hebben, maar dat gaat de komende jaren wel goed komen hoop ik, helemaal nu hij met het vertrek van Sagan daar toch wel één van de absolute speerpunten zal worden.

We laten Bardet gaan, die net wat te oud is voor mijn nieuwe team, maar ook uitstekend lijkt te passen in het DSM-keurslijf. Kan met wat minder pech dan dit seizoen misschien nog wel eens meer scoren dan 300 punten ook.

_________________
Manager of Liquigas
Terug naar boven Ga naar beneden
https://cyclingclassics.forumotion.com/t33-teamgegevens
 
Deal RAL - LIQ (p1 2022)
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Deal MUN -BWB (Per P1 2022)
» Deal TBV - BWB (P1 2022)
» Deal AGR - BWB (p1 2022)
» Deal FAS - FDJ ( per P1 2022
» Deal MUN - AST (per P1-2022)

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Cycling Classics :: Verwerkte transfers-
Ga naar: