Cycling Classics

cycling classics
 
IndexIndex  ZoekenZoeken  RegistrerenRegistreren  Inloggen  Stopvergoeding  

 

 Deal CER - RAL

Ga naar beneden 
2 plaatsers
AuteurBericht
Flowtosti

Flowtosti


Posts : 1428
Join date : 25-08-18
Age : 40
Location : Arnhem

Deal CER - RAL Empty
BerichtOnderwerp: Deal CER - RAL   Deal CER - RAL Emptyma 20 sep - 22:28:23

Naar Cervelo: Jos van Emden + 40 miljoen
Naar RAL: Sven Erik Bystrom + Lasse Norman Hansen

Toen Rick informeerde naar Bystrom en Hansen was ik niet direct enthousiast. Vind Bystrom dit jaar meer in beeld koersen en heb best hoge verwachtingen van hem bij Wanty. Toen bleek dat het bedrag dat ik in mn hoofd had (voor meeste managers te hoog) redelijk overeen kwam wat Rick wilde betalen. Hansen was ooit mijn eerste aankoop op wk2. Sindsdien is hij een legend op de baan maar op de weg heb ik er weinig plezier aan gehad. Grote kans dat hij bij UnoX na zijn Olympische titel op de baan meer op de weg gaat rijden en dan is het natuurlijk een geweldige hardrijder. Voor beiden krijg ik nu een prijs die ik mede door de cash ok vind. Dit geeft me voor de neos wat ruimte om een talentje te contracteren of te sparen voor later. Rick bedankt!

_________________
Flowtosti
Cervelo Viking Cycling Team
Thor Hushovd Cycling Academy
Terug naar boven Ga naar beneden
https://cyclingclassics.forumotion.com/t41-teamgegevens
rick steggerda

rick steggerda


Posts : 411
Join date : 22-07-20

Deal CER - RAL Empty
BerichtOnderwerp: Re: Deal CER - RAL   Deal CER - RAL Emptydi 21 sep - 12:36:09

Ik wilde eerst ook nog Morkov als wat oudere SV, maar met Koch en meer cash in de deal bleek dat toch niet aantrekkelijk voor Torsten. Ik zet even niet in op neos dus kan het geld missen. Ik wilde mijn kern van kopmannen verbreden en verbeteren en heb het gevoel dat dat met de deadline en verkoop Gorka gelukt is. Nu probeer ik wat mindere renners kwijtste spelen voor renners waar ik meer in geloof: Hansen en Bystrom. Wanty is heel lekker bezig en ik hoop dat Bystrom de kans krijgt als kopman en dat hij nog wat door kan groeien. Hansen is een gokje, zoals Torsten ook omschrijft. Het kan, maar kan ook niet.
Terug naar boven Ga naar beneden
 
Deal CER - RAL
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Deal TLK - FDJ ( deal voor p1 2022)
» Deal TBV - FDJ ( deal voor P1 2022 )
» Deal RCS-SAU
» Deal SKY - FDJ ( deal P1 2022
» Deal RAL - PAN (deal P1-2022)

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Cycling Classics :: Verwerkte transfers-
Ga naar: