Cycling Classics

cycling classics
 
IndexIndex  ZoekenZoeken  RegistrerenRegistreren  Inloggen  Stopvergoeding  

 

 Deal FOR-SKY

Ga naar beneden 
AuteurBericht
BryanC

BryanC


Posts : 546
Join date : 11-09-18
Age : 25
Location : Beilen

Deal FOR-SKY Empty
BerichtOnderwerp: Deal FOR-SKY   Deal FOR-SKY Emptyza 22 sep - 16:43:10

Naar FOR: TOLHOEK, Antwan
Naar Sky: CHERNETSKIY, Sergey + ABERASTURI, Jon + LE GAC, Olivier + 5M

Met pijn in mijn hart gaat een van onze grootste Nederlandse revelaties van dit seizoen Team Sky verlaten. Wederom doe ik deze deal om mijn selectie te verbreden.
Er was veel interesse in Antwan, maar uiteindelijk heeft deze deal voor de doorslag gezorgd door het krijgen van 3 renners om het team te verbreden.

Met Chernetskiy hoop ik in lastigere (ritten)koersen punten te scoren, hij is echter nog wel onzeker met betrekking tot contractverlening.
Met Le Gac haal ik jongen op die dit jaar pas echt zijn klasse laat zien door mee te doen in 2.1 koersen en eendaagse koersen. Hopelijk kan hij dit volgend jaar vasthouden.
Met Aberasturi versterk ik mijn sprintteam. Na vanuit de CT terug te komen in de PCT heeft hij mij dit jaar redelijk positief verrast met een aantal redelijke ereplaatsen en zelfs een rit in de Vuelta Aragon. Hij is al relatief oud dus ik verwacht niet dat dit de komende jaren nog beter zal worden.

Wij wensen team Fortuneo veel plezier en succes met Antwan en zullen hem natuurlijk op de voet blijven volgen. Hopelijk kan hij Nederland de komende jaren trots maken!
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast




Deal FOR-SKY Empty
BerichtOnderwerp: Re: Deal FOR-SKY   Deal FOR-SKY Emptyza 22 sep - 16:52:17

Tijdens de afgelopen tour de france raakte ik onder de indruk van tolhoek. Hij werd tiende in san sebastiaan. Reden om hem te halen. Chernetski en le gac mochten weg want daar heb ik niks mee. Aberasturi is een sprinter die in de Vuelta tegenviel. Ik was benieuwd hoe hij het zou doen in de Vuelta maar hij overtuigde niet.
Achterliggende gedachte is om ook wat renners weg te doen om zo ruimte in mijn team te krijgen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Guest
Gast




Deal FOR-SKY Empty
BerichtOnderwerp: Re: Deal FOR-SKY   Deal FOR-SKY Emptyza 22 sep - 21:55:46

deal s overlegd en goedgekeurd
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Deal FOR-SKY Empty
BerichtOnderwerp: Re: Deal FOR-SKY   Deal FOR-SKY Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Deal FOR-SKY
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Deal TLK - FDJ ( deal voor p1 2022)
» Deal TBV - FDJ ( deal voor P1 2022 )
» DEAL MTN - FOR
» Deal SKY - FDJ ( deal P1 2022
» Deal RAL - PAN (deal P1-2022)

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Cycling Classics :: Verwerkte transfers-
Ga naar: