Cycling Classics

cycling classics
 
IndexIndex  ZoekenZoeken  RegistrerenRegistreren  Inloggen  Stopvergoeding  

 

 Deal EUS - ABS

Ga naar beneden 
2 plaatsers
AuteurBericht
joske47

joske47


Posts : 708
Join date : 06-09-18

Deal EUS - ABS Empty
BerichtOnderwerp: Deal EUS - ABS   Deal EUS - ABS Emptyma 12 sep - 11:51:40

Naar EUS: Buchmann EmanuelDurbridge Luke + 10
Naar ABS: Fisher-Black Finn


Met het aantrekken van Roglic is de strategie wat gewijzigd en meer gaan mikken op punten op korte termijn. Daarbij mogen enkele jonkies waar ik komend jaar nog niet heel veel punten van verwacht vertrekken.
Fisher Black is een groot talent waar destijds UAE en Jumbo nog om vochten. Hij leek er begin dit jaar wat door te komen maar had dan een zware valpartij. Hij is ondertussen terug hard aan het trainen maar ik bij een sterk team als UAE verwacht ik dat hij nog wat tijd nodig heeft om echt de stap naar een puntenpakker te zetten.


Buchmann was enkele jaren geleden nog een heel sterke puntenpakker. In topvorm vind ik het een heel leuke renner. Hij is nog maar 29 dus ik hoop dat hij de komende jaren terug wat meer van voren in de koers te zien is. 


Ukochany bedankt voor de deal en veel plezier met de verdere ontwikkeling van je team!
Terug naar boven Ga naar beneden
Ukochany

Ukochany


Posts : 49
Join date : 27-04-22

Deal EUS - ABS Empty
BerichtOnderwerp: Re: Deal EUS - ABS   Deal EUS - ABS Emptyma 12 sep - 12:06:06

Aangezien mijn kopmannen al een jaartje ouder zijn was ik op zoek naar een groot talent. Na wat informeren bleek FFB moeilijk, maar haalbaar. Joske was een tough nut to crack :-). Toch heel blij dat ik hem heb kunnen binnenhalen. Hopelijk kan hij zijn talent waarmaken en uitgroeien tot een goeie ronderenner. Hij heeft alvast al leuke dingen laten zien op zijn 20e. Jammer van die val een paar maand geleden. 

Buchmann deed het uitstekend maar de laatste 2-3j nog bitter weinig laten zien. Ik twijfel of hij dat niveau nog terug zal halen. Durbridge heeft een redelijk hoge stop, maar verwacht ik qua punten niet veel meer van en zal ook nog niet meteen stoppen. Met de 10 er nog bij geef ik nu zo'n 115 miljoen voor FFB, wat veel is, maar om een topneo te halen is dit wel de prijs.

Bedankt voor de onderhandelingen Joske!
Terug naar boven Ga naar beneden
 
Deal EUS - ABS
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Deal TLK - FDJ ( deal voor p1 2022)
» Deal TBV - FDJ ( deal voor P1 2022 )
» DEAL MTN - FOR
» Deal SKY - FDJ ( deal P1 2022
» Deal RAL - PAN (deal P1-2022)

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Cycling Classics :: Verwerkte transfers-
Ga naar: