Cycling Classics

cycling classics
 
IndexIndex  ZoekenZoeken  RegistrerenRegistreren  Inloggen  Stopvergoeding  

 

 Deal QPQ - FDJ

Ga naar beneden 
3 plaatsers
AuteurBericht
hofsje

hofsje


Posts : 640
Join date : 28-08-18
Age : 35

Deal QPQ - FDJ  Empty
BerichtOnderwerp: Deal QPQ - FDJ    Deal QPQ - FDJ  Emptydo 20 okt - 23:16:28

Naar QPQ : Steven Kruijswijk + Antonio Pedrero 
Naar FDJ : Victor Campenaerts + Kenneth Van Rooy 

Als eerst de aankopen 
Campenaerts de meest interessante renner om te volgen ,een renner die het hele jaar kan scoren in de wedstrijden in Belgie voornamelijk door zijn aanvallende stijl van koersen 
Van Rooy ,nog een renner voor de wedstrijden in Belgie (voornamelijk) en een transfer afgedwongen naar Bingoal ,waar ik hem ook vaak genoeg kansen zie krijgen om punten te scoren 

Kruijswijk vertrekt ,helaas dit jaar niet meer kunnen rijden en gaat helaas ook niet meer te zien zijn in het shirt van FDJ ,renner met met de meeste stop maar ik zie hem nog 1 of 2 jaar rijden voor hij gaat stoppen en miss rond de 50-100 at max gaat halen omdat hij vaak voor renners als Roglic,Vingegaard,Kelderman en miss nog Kuss moet gaan werken 
Pedrero ,opzich geen verkeerd seizoen gereden in de kleinere spaanse wedstrijden ,en gaat helaas ook aardig veel moeten knechten nog  en in totaliteit ,Van Rooy en Campenaerts zullen normaal gesproken meer scoren vandaar deze deal 

Bedankt voor deze deal Moragato en veel plezier met Kruijswijk en Pedrero
Terug naar boven Ga naar beneden
Moragato

Moragato


Posts : 270
Join date : 26-06-22

Deal QPQ - FDJ  Empty
BerichtOnderwerp: Re: Deal QPQ - FDJ    Deal QPQ - FDJ  Emptyvr 21 okt - 9:45:15

Dit klopt. 

Campenaerts is een uitstekend renner die ook echt een stap gemaakt heeft in het klassieke werk in de laatste 2 jaar. van Rooy doet het ook prima, al is dat iemand die het moet hebben van de wat kleinere wedstrijden. Nu wil het zo zijn dat hij ook bij een kleiner team rijd en dus vooral kleinere wedstrijden zal rijden. Toch is het voor hem vooral punten sprokkelen. 

Pedrero en Kruijswijk zijn de nieuwkomers die vind ik net iets interessanter. Pedrero rijdt al jaren goed maar krijgt niet altijd evenveel kansen. In 2022 kwamen die kansen er al wat meer, en ik hoop met het vertrek van Valverde dat dit soort renners nog wat vaker hun kansen krijgen bij het team. Hij kan dan mooi scoren in de klassementen van kleinere koersen maar ik zie hem ook in grote rondes meedoen om etappe winsten vanuit de ontsnapping. 
Kruijswijk heeft een wat hogere stopvergoeding dan Campenaerts en geeft daarmee wat meer financiele zekerheid. Ik hoop ook dat hij nog 1 of 2 jaar kan vlammen. In de grootste koersen zal dat mogelijk vooral in dienst zijn van een Deen of een Sloveen, maar in de rondes van een week krijgt hij altijd voldoende eigen kansen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Eddie

Eddie


Posts : 371
Join date : 19-04-21

Deal QPQ - FDJ  Empty
BerichtOnderwerp: Re: Deal QPQ - FDJ    Deal QPQ - FDJ  Emptyvr 21 okt - 11:35:27

Akkoord
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Deal QPQ - FDJ  Empty
BerichtOnderwerp: Re: Deal QPQ - FDJ    Deal QPQ - FDJ  Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Deal QPQ - FDJ
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Deal TLK - FDJ ( deal voor p1 2022)
» Deal TBV - FDJ ( deal voor P1 2022 )
» Deal SAE - TVM
» Deal SKY - FDJ ( deal P1 2022
» Deal RAL - PAN (deal P1-2022)

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Cycling Classics :: Verwerkte transfers-
Ga naar: