Cycling Classics

cycling classics
 
IndexIndex  ZoekenZoeken  RegistrerenRegistreren  Inloggen  Stopvergoeding  

 

 Deal EFN - AST

Ga naar beneden 
2 plaatsers
AuteurBericht
ben_pronk

ben_pronk


Posts : 1049
Join date : 10-10-18
Age : 34

Deal EFN - AST Empty
BerichtOnderwerp: Deal EFN - AST   Deal EFN - AST Emptyzo 23 okt - 22:29:18

Naar EFN: S. Buitrago 
Naar AST: M. Kwiatkowski + 25 mil

Ik heb laatst mijn transferlijst aangepast en er mochten van mij wat talenten voor een goed bod vertrekken. Een daarvan was Buitrago. Nog altijd een piepjonge renner die ik twee jaar geleden voor zo’n 90 mil had aangekocht. Dit jaar wel echt zijn doorbraak gekend met oa een rit in de giro. Het bedrag wat ik nu krijg vind ik fair en het vult mijn visie in van dit WK. Jonge gasten halen en die doorverkopen wanneer kan. Ik acht de kans aanwezig dat Buitrago nog meer waard wordt maar nu vind ik dit gewoon fair. 

Nieuwkomer is Kwiatkowski. Laat elk jaar weer iets van zijn klasse zien, zeker tijdens de waalse klassiekers zien we hem vaak. Ineos is aan het veranderen maar ik twijfel niet aan zijn capaciteiten. 

Bedankt Hapsnurkers, we waren er heel gauw uit zo.
Terug naar boven Ga naar beneden
Hapsnurkers

Hapsnurkers


Posts : 130
Join date : 17-10-22

Deal EFN - AST Empty
BerichtOnderwerp: Re: Deal EFN - AST   Deal EFN - AST Emptyzo 23 okt - 22:46:16

Deal klopt, wilde de derde deal morgen pas maken. Maar wilde voorkomen dat Ben zich ging terugtrekken. Daarom vandaag maar rond gemaakt  Smile

Want Buitrago komt EF verstreken, dit is een zeer groot Spaans Colombiaans talent. Met een 12de plaats dit jaar in de Giro heeft ie dat ook zeker bevestigd en we zijn ervan overtuigd dat we nog veel meer gaan zien. Zijn tijdrit is wel een beetje zijn achilleshiel, maar daar zullen we aandacht aan gaan besteden. Tevens ook een heerlijke aanvallende renner en daarmee een groot plezier om te volgen. 

Kwiatkowski gaat ons verlaten, dit jaar liet ie weer iets van zijn klasse zien in de Amstel. Maar de verwachting is dat de jonge generatie bij Ineos meer de ruimte gaat krijgen. Daarmee zal onze Pool meer en meer in dienst gaan rijden, waarmee hij minder kansen en daarmee punten gaan krijgen.

Helaas was er iets teveel cash voor nodig, echter een rol bij de Neo's gaan we toch niet spelen. Dus de kans om zo'n groot talent binnen te halen wilde ik niet laten lopen. 

Ben, bijzonder dit is onze eerste deal. Laten we hopen dat er vele zullen volgen.
Terug naar boven Ga naar beneden
 
Deal EFN - AST
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Deal TLK - FDJ ( deal voor p1 2022)
» Deal TBV - FDJ ( deal voor P1 2022 )
» Deal MOL - ONC
» Deal SKY - FDJ ( deal P1 2022
» Deal RAL - PAN (deal P1-2022)

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Cycling Classics :: Verwerkte transfers-
Ga naar: