Cycling Classics

cycling classics
 
IndexIndex  ZoekenZoeken  RegistrerenRegistreren  Inloggen  Stopvergoeding  

 

 Deal EFN - LIQ

Ga naar beneden 
2 plaatsers
AuteurBericht
Rico

Rico


Posts : 968
Join date : 07-10-18
Location : Amersfoort

Deal EFN - LIQ Empty
BerichtOnderwerp: Deal EFN - LIQ   Deal EFN - LIQ Emptyzo 23 okt - 22:38:37

Naar EFN: Steff Cras + Chris Harper
Naar LIQ: Arjen Livyns + Nikias Arndt + 15 miljoen

Bij Liquigas hebben we de afgelopen seizoenen besteed aan binnenhalen van toptalenten en daarnaast volgen van "leuke" subtoppers. Daarom vind ik het jammer dat we al weer afscheid nemen van Cras en Harper. Aan de andere kant krijg ik in de vorm van Arndt een redelijke stop binnen en ook iemand die best eens kan verrassen bij een nieuw team. Livyns is iemand die niet heel veel waarde vertegenwoordigt in stop en punten de afgelopen seizoenen, maar wel iemand waarvan ik het idee heb dat hij meer kan dan zijn huidige resultaten laten zien. Ook nog een beetje cash dus al met al een deal waarvan ik denk dat ik net aan de goede kant zit.

We hopen dat alle vier de renners die bij deze transfer betrokken zijn, zich het komende seizoen van hun goede kant laten zien bij hun nieuwe ploeg.

_________________
Manager of Liquigas
Terug naar boven Ga naar beneden
https://cyclingclassics.forumotion.com/t33-teamgegevens
Hapsnurkers

Hapsnurkers


Posts : 130
Join date : 17-10-22

Deal EFN - LIQ Empty
BerichtOnderwerp: Re: Deal EFN - LIQ   Deal EFN - LIQ Emptyzo 23 okt - 22:57:30

Ook deze deal kwam uit de lucht vallen maar daarom zeker niet minder blij mee. 

Cras komt EF verstreken, dit is in onze ogen een ondergewaardeerde renner. Had dit seizoen pech in de Vuelta waar ie echt voor getraind had. Daarmee zijn wij ervan overtuigd dat het een puntenpakker gaat worden in de kleinere rondes (zonder tijdrit) Daar zal hij bij Total ook zeker de ruimte voor krijgen. 

Dit geldt ook voor Harper, die meer kansen gaat krijgen bij zijn nieuwe team. Blijft een beetje een eeuwig talent, ondanks zijn leeftijd. We gaan ervan uit dat de vrije en relaxte mentaliteit vanuit Australië goed gaat werken. Daarmee in de kleinere rondes de nodige punten binnen gaat halen. 

Daarvoor vertrekken Livyns en Arndt. De laatste zal in onze ogen de sprintaantrekker worden van zijn grote vriend Phil bij Bahrain. Daarmee is het in onze ogen een rijdende SV en daarom minder interessant. Livyns maakt een stap naar Lotto, waarbij dit in onze ogen ten koste gaat van zijn eigen kansen. 

Rico, bedankt voor je duidelijke voorstellen!
Terug naar boven Ga naar beneden
 
Deal EFN - LIQ
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Deal TLK - FDJ ( deal voor p1 2022)
» Deal TBV - FDJ ( deal voor P1 2022 )
» Deal MOL - ONC
» Deal SKY - FDJ ( deal P1 2022
» Deal RAL - PAN (deal P1-2022)

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Cycling Classics :: Verwerkte transfers-
Ga naar: