Cycling Classics

cycling classics
 
IndexIndex  ZoekenZoeken  RegistrerenRegistreren  Inloggen  Stopvergoeding  

 

 Deal: FDJ - AST

Ga naar beneden 
2 plaatsers
AuteurBericht
ben_pronk

ben_pronk


Posts : 1049
Join date : 10-10-18
Age : 34

Deal: FDJ - AST Empty
BerichtOnderwerp: Deal: FDJ - AST   Deal: FDJ - AST Emptydo 17 nov - 16:35:29

Naar FDJ: A. Yates
Naar AST: A. Zingle + 40 mil

Adam Yates vertrekt bij Astana. Gewoon een klepper van de bovenste plank natuurlijk. Dit seizoen veel pech gehad en dan nog ruim 500 punten gehaald. Ook al gaat hij naar UAE, ook daar gaat die flink scoren! Velen dachten dat hij bij Ineos zou gaan knechten, maar ook daar had hij in 2021 meer dan 800 punten gehaald. Yates staat garant voor punten en daarom is het een fijne renner voor WK.

Voor hem komt Axel Zingle. Ik zie in hem echt een hele goede renner die kan sprinten maar ook kan punchen. Kan relatief zware aankomsten aan en is daarom een zeer waardevolle renner. Zijn eerste jaar als echte prof haalt die ook gewoon meer dan 200 punten! Natuurlijk veelal in het 1.1 circuit maar ik zie hem zeker nog wel doorgroeien. De 40 mil was nodig om de waarde van Yates recht te zetten.

Deze deal past prima in onze strategie hier, met de cash komen we nu op een totaal van 400 mil om nieuwe toptalenten te halen.

Dank Hofsje voor deze deal. Je hebt zo een mooie winst gemaakt op de aanschafprijs.
Terug naar boven Ga naar beneden
hofsje

hofsje


Posts : 640
Join date : 28-08-18
Age : 35

Deal: FDJ - AST Empty
BerichtOnderwerp: Re: Deal: FDJ - AST   Deal: FDJ - AST Emptydo 17 nov - 17:12:32

Deal klopt 

Als eerst de aanwinst 
Adam Yates transfer naar UAE gemaakt voor komend jaar ,kan lastig worden maar zoals gezegd dat dachten de meeste bij Ineos ook toen hij daar naar toe ging 
Extra kopman voor de grotere rondes waar hij hopelijk veel punten voor gaat pakken samen me andere kopmannen Gaudu en Meintjes

Dan degene die helaas vertrekt 
Zingle voor zo'n 55m gekocht en gelijk top 100 in de CQ ranking wat zeer knap was 
Ik blijf hem de komende jaren zeker nog wel volgen 
+40 was nodig ivm zekere waarde van Adam Yates oa
Terug naar boven Ga naar beneden
 
Deal: FDJ - AST
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Deal TLK - FDJ ( deal voor p1 2022)
» Deal TBV - FDJ ( deal voor P1 2022 )
» Deal SAE - TVM
» Deal SKY - FDJ ( deal P1 2022
» Deal RAL - PAN (deal P1-2022)

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Cycling Classics :: Verwerkte transfers-
Ga naar: