Cycling Classics

cycling classics
 
IndexIndex  ZoekenZoeken  RegistrerenRegistreren  Inloggen  Stopvergoeding  

 

 Deal: MUN - AST

Ga naar beneden 
2 plaatsers
AuteurBericht
ben_pronk

ben_pronk


Posts : 1049
Join date : 10-10-18
Age : 34

Deal: MUN - AST Empty
BerichtOnderwerp: Deal: MUN - AST   Deal: MUN - AST Emptydo 1 dec - 8:32:11

Naar MUN: A. Lutsenko + J. Restrepo + 55 mil
Naar AST: M. Mohoric

Wat een super vette deal is hier weer uitgekomen! Matej Mohoric komt ons team versterken, in mijn ogen een absolute toprenner waar we nog jaren van gaan genieten. Ooit, toen ik net aan dit spel begon in 2018 was ik al bezig met Mohoric en verloor ik nipt de deadine die er toen was. Zoveel jaren later komt Matej eindelijk in mijn team. Ik vind het echt een geweldige renner die overal kan scoren. Zeker niet de beste klimmer maar wel het type waar ik van hou. Zijn meesterzet tijdens de MSR van 2022 was ook mooi om te zien, ik hoop op steeds meer capriolen van deze coureur.  

Helaas kost het me wel mijn favorietje Lutsenko die maar kort in mijn team heeft rondgereden, echter denk ik dat Mohoric wat stabieler is en uiteindelijk meer gaat scoren. Ik verkoop in deze deal Restrepo met dik verlies maar dat moet je soms doen om verder te komen. De 55 mil cash was nodig om Patje te kunnen overtuigen tot het komen van deze deal.

Dank Patje, al met al waren we er met 4 pm-etjes uit. Mocht je Lutsenko ooit weer kwijt willen dan kan je altijd bij me aankloppen Wink
Terug naar boven Ga naar beneden
Patje

Patje


Posts : 156
Join date : 28-02-22

Deal: MUN - AST Empty
BerichtOnderwerp: Re: Deal: MUN - AST   Deal: MUN - AST Emptydo 1 dec - 20:19:03

Deal klopt. Met Mohoric laat ik een attractieve puntenpakker gaan voor 2 redenen. 1 zag ik de kans om mijn klein neobudget flink aan te vullen. 2 ik krijg met een Lutsenko nog een leuke renner in de plaats. Qua punten wellicht iets minder maar krijgt bij Astana als kopman altijd zijn kansen en op het wk liet hij toch nog zien met een fiets te kunnen rijden.

Ben volgende keer een deftig openingsbod en dan zijn we in 3 PM's rond Wink
Terug naar boven Ga naar beneden
 
Deal: MUN - AST
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Deal TBV - FDJ ( deal voor P1 2022 )
» Deal TLK - FDJ ( deal voor p1 2022)
» Deal HTC - MIL
» Deal SKY - FDJ ( deal P1 2022
» Deal RAL - PAN (deal P1-2022)

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Cycling Classics :: Verwerkte transfers-
Ga naar: