Cycling Classics

cycling classics
 
IndexIndex  ZoekenZoeken  RegistrerenRegistreren  Inloggen  Stopvergoeding  

 

 Deal AST - BWB

Ga naar beneden 
4 plaatsers
AuteurBericht
bbflood1

bbflood1


Posts : 303
Join date : 30-12-19

Deal AST - BWB Empty
BerichtOnderwerp: Deal AST - BWB   Deal AST - BWB Emptyma 23 okt - 15:53:26

Naar AST: Taaramae + Boivin + 20M
Naar BWB: Walter Calzoni


Calzoni prima eerste seizoen. Wat oude SV mag dan weg. Hou klein bedragje over voor een Neo.
Terug naar boven Ga naar beneden
ben_pronk

ben_pronk


Posts : 1048
Join date : 10-10-18
Age : 34

Deal AST - BWB Empty
BerichtOnderwerp: Re: Deal AST - BWB   Deal AST - BWB Emptyma 23 okt - 16:00:09

Deze deal klopt. Ik maak een tegennatuurlijke deal omdat ik eigenlijk voor de punten moet gaan. Maar ik kon deze deal niet laten gaan. Bert durft met geld te smijten en haalt hier gewoon een goede renner binnen. 

De cash die binnenkomt is uiteraard gewoon beschikbaar, niet perse grote doelen tijdens de neo-sale.
Terug naar boven Ga naar beneden
kschiffmacher

kschiffmacher


Posts : 1600
Join date : 25-08-18
Age : 37
Location : Harderwijk

Deal AST - BWB Empty
BerichtOnderwerp: Re: Deal AST - BWB   Deal AST - BWB Emptyma 23 okt - 16:39:09

Deal AST - BWB Giphy.gif?cid=ecf05e47soxbjz9mqxs7mdrl29k60uvusebalrgo1sfgem6d&ep=v1_gifs_search&rid=giphy
Terug naar boven Ga naar beneden
https://cyclingclassics.forumotion.com/t42-teamgegevens
ben_pronk

ben_pronk


Posts : 1048
Join date : 10-10-18
Age : 34

Deal AST - BWB Empty
BerichtOnderwerp: Re: Deal AST - BWB   Deal AST - BWB Emptyma 23 okt - 18:04:36

Oké, er worden 2 Calzoni deals gemaakt vandaag. 1 voor 50 mil op WK 3 met iemand die cash verkiest en snelle winst pakt op een 1 mil neo. Plausibele deal

Maar als je eerlijk kijkt naar Calzoni dan heeft hij echt een heel sterk eerste neo jaar achter de rug. Sommige hadden mij al 80 geboden, dan is 100 imo maar een kleine stap vooruit. 
Daarnaast lever ik punten in en krijg ik minimaal 1 rijdende stop van 55 SV. Ik wil even zeggen dat ik het jammer vindt dat dit niet in overweging is genomen en niet eerst om een verklaring is gevraagd aan alle partijen. 

In beide deals zijn elkaar belangen verwittigt en dat moet niet vergeten worden mijns inziens. 
Oké dat ik meer verkoop dan dat ik koop (op ander WK) is een feit, maar feitelijk koopt Bert hier geen prutser die de 100 mil bij lange na niet waard is. Managers die hem voor 50 mil verkopen hebben mijn inziens te snel toegehapt en Calzoni’s waarde niet op waarde geschat. 

Dit is wat ik even wil zeggen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Mochie07

Mochie07


Posts : 487
Join date : 27-12-19

Deal AST - BWB Empty
BerichtOnderwerp: Re: Deal AST - BWB   Deal AST - BWB Emptyma 23 okt - 18:29:29

Mochten dealwaardes van andere wk's worden bekeken: ik heb hem gehaald voordat hij een redelijk sterk najaar reed. Zou hem voor 50 niet meer weg doen nu. Wat jullie verder met deze info doen is aan jullie.
Terug naar boven Ga naar beneden
ben_pronk

ben_pronk


Posts : 1048
Join date : 10-10-18
Age : 34

Deal AST - BWB Empty
BerichtOnderwerp: Re: Deal AST - BWB   Deal AST - BWB Emptyma 23 okt - 18:31:45

ben_pronk schreef:
Oké, er worden 2 Calzoni deals gemaakt vandaag. 1 voor 50 mil op WK 3 met iemand die cash verkiest en snelle winst pakt op een 1 mil neo. Plausibele deal

Maar als je eerlijk kijkt naar Calzoni dan heeft hij echt een heel sterk eerste neo jaar achter de rug. Sommige hadden mij al 80 geboden, dan is 100 imo maar een kleine stap vooruit. 
Daarnaast lever ik punten in en krijg ik minimaal 1 rijdende stop van 55 SV. Ik wil even zeggen dat ik het jammer vindt dat dit niet in overweging is genomen en niet eerst om een verklaring is gevraagd aan alle partijen. 

In beide deals zijn elkaar belangen verwittigt en dat moet niet vergeten worden mijns inziens. 
Oké dat ik meer verkoop dan dat ik koop (op ander WK) is een feit, maar feitelijk koopt Bert hier geen prutser die de 100 mil bij lange na niet waard is. Managers die hem voor 50 mil verkopen hebben mijn inziens te snel toegehapt en Calzoni’s waarde niet op waarde geschat. 

Dit is wat ik even wil zeggen.
Ik zit even te kijken. Ik had zelfs een bod van 90 op WK 2! Wat ik me nu afvraag. Stel die vraagprijs op een ander WK was niet op mijn pad gekomen, was die dan wel goedgekeurd?
Terug naar boven Ga naar beneden
ben_pronk

ben_pronk


Posts : 1048
Join date : 10-10-18
Age : 34

Deal AST - BWB Empty
BerichtOnderwerp: Re: Deal AST - BWB   Deal AST - BWB Emptydi 24 okt - 9:29:21

Door het gekozen ontslag van Bert gaat deze helaas niet door.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Deal AST - BWB Empty
BerichtOnderwerp: Re: Deal AST - BWB   Deal AST - BWB Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Deal AST - BWB
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Deal TLK - FDJ ( deal voor p1 2022)
» Deal TBV - FDJ ( deal voor P1 2022 )
» Deal FAS TJB (deal P1 2022)
» Deal RAL - PAN (deal P1-2022)
» Deal PAN - FDJ ( Deal in P1 2024 )

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Cycling Classics :: Afgeketste transfers-
Ga naar: