Cycling Classics

cycling classics
 
IndexIndex  ZoekenZoeken  RegistrerenRegistreren  Inloggen  Stopvergoeding  

 

 Deal PEU-SKY

Ga naar beneden 
2 plaatsers
AuteurBericht
BryanC

BryanC


Posts : 546
Join date : 11-09-18
Age : 25
Location : Beilen

Deal PEU-SKY Empty
BerichtOnderwerp: Deal PEU-SKY   Deal PEU-SKY Emptyza 11 nov - 11:11:13

Naar Peugeot: Eiking + Colleoni + 9
Naar Sky: De Plus + van Asbroeck

Ondanks dat ik wel echt vertrouwen heb in Colleoni bij Wanty moet ie het schip ruimen voor voornamelijk Pluske. Oke ik zei geen of amper renners te willen overlappen tussen mn wk2 en wk3 team. Maar voor Pluske wordt wederom een uitzondering gemaakt hahaha. Ik heb een zwak voor Pluske en hij is eindelijk weer helemaal back. Gaf voor de vuelta aan zich nog veel beter te voelen dan hij zich in de giro voelde. Ik denk dat hij zonder valpartij en dnf in de TTT een flink klassement had gereden gezien de andere Ineos mannen. 
Van Asbroeck is leuk voor nog wat puntjes in het Belgische circuit maar mag ook zomaar weer gaan wat mij betreft. Geïnteresseerden kunnen zich melden xxx
Thanks voor de onderhandeling!
Terug naar boven Ga naar beneden
Melvinbraam

Melvinbraam


Posts : 745
Join date : 11-09-18

Deal PEU-SKY Empty
BerichtOnderwerp: Re: Deal PEU-SKY   Deal PEU-SKY Emptyzo 12 nov - 15:11:56

Deal klopt, Met Eiking haal ik een renner binnen die past bij mijn laatste aankopen. Een renner die het laatste jaar/ jaren minder heeft gepresteerd maar wel veel kwaliteiten heeft. Colleoni komt het team versterken, hij maakt een leuke transfer naar Wanty en krijgt daar kansen om voor eigen succes te gaan. Hij heeft veel fysieke problemen gehad in het afgelopen jaar, daardoor denk ik dat zijn talent er nog wel uit zal komen. Met Asbroeck gaat een ouwe rot die vooral met zijn sv voor de zekere waarde zorgt in de deal. De Plus is een erg sterke en talentvolle renner maar heeft er 3 jaar er uitgelegen door blessures. Nu hij dit jaar weer richting zijn niveau gaat is hij weer gewilliger in de markt. Om risico te vermijden laat ik hem nu gaan.
Terug naar boven Ga naar beneden
 
Deal PEU-SKY
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Deal TLK - FDJ ( deal voor p1 2022)
» Deal TBV - FDJ ( deal voor P1 2022 )
» DEAL MTN - FOR
» Deal SKY - FDJ ( deal P1 2022
» Deal RAL - PAN (deal P1-2022)

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Cycling Classics :: Verwerkte transfers-
Ga naar: