Cycling Classics

cycling classics
 
IndexIndex  ZoekenZoeken  RegistrerenRegistreren  Inloggen  Stopvergoeding  

 

 Deal TVM - FDJ

Ga naar beneden 
2 plaatsers
AuteurBericht
hofsje

hofsje


Posts : 640
Join date : 28-08-18
Age : 35

Deal TVM - FDJ  Empty
BerichtOnderwerp: Deal TVM - FDJ    Deal TVM - FDJ  Emptydo 25 jan - 16:12:25

Naar TVM : Kenny Elissonde + Domen Novak + 12,5
Naar FDJ : George Jackson + Arjen Livyns

Deal vooral met het oog op punten

Van WK3 naar WK2 zo ongeveer nu
Jackson mooi najaar gehad in Azie bij Bolton ,hopelijk kan hij dat ook laten zien bij zijn nieuwe ploeg en ook in Europa vooral met zijn mooie snor
Arjen Livyns voor hopelijk wat punten bij Lotto Dstny in de belgische of franse 1.1 wedstrijden voornamelijk

Kenny Elissonde voor mijn doen best wel lang bij me gezeten ,heeft een prima stop
Maar kwa punten is het wel steeds minder ,denk dat hij bij Cofidis ook wel aardig zal moeten knechten voor Gui en Ion
+
Domen Novak die steeds meer de waterdrager is geworden bij UAE ik verwacht heel weinig meer van ,als hij bij UAE blijft ,dus kon wel makkelijk gaan + 12,5 voor de mogelijke punten die ik wss een stuk meer ga pakken met Jackson en Livyns hopelijk
Terug naar boven Ga naar beneden
minerva

minerva


Posts : 125
Join date : 06-06-23

Deal TVM - FDJ  Empty
BerichtOnderwerp: Re: Deal TVM - FDJ    Deal TVM - FDJ  Emptydo 25 jan - 21:24:18

Deal klopt! 

Mooie snelle winst op Jackson. 
35 miljoen gegarandeerd waar ik 20 betaald heb. 
Daarnaast nog de puntjes van Elissonde. Zullen er niet veel zijn maar wie weet kan hij verrassen bij COF en iets meer voor zichzelf rijden of voor zijn kans gaan. Al pakt hij maar 50 punten zijn is dit toch meegenomen tov de verkoopprijs. 

Novak tegen Liyvns, 2 knechten die beide niet veel scoren. Liyvns zal misschien hier en daar wat meer kansen kunnen krijgen in Belgische koersen waar Novak misschien door zijn betere begeleiding hier en daar een uitschieter hebben. 2,5 miljoen hier aan de kant van Novak erbij omdat Liyvns iets meer scoringskans heeft.
Terug naar boven Ga naar beneden
 
Deal TVM - FDJ
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Deal TBV - FDJ ( deal voor P1 2022 )
» Deal TLK - FDJ ( deal voor p1 2022)
» Deal RAL - PAN (deal P1-2022)
» Deal FAS TJB (deal P1 2022)
» Deal PAN - FDJ ( Deal in P1 2024 )

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Cycling Classics :: Algemeen :: Transfers :: Transfers-
Ga naar: