Cycling Classics

cycling classics
 
IndexIndex  ZoekenZoeken  RegistrerenRegistreren  Inloggen  Stopvergoeding  

 

 Deal TBV - AST

Ga naar beneden 
2 plaatsers
AuteurBericht
ben_pronk

ben_pronk


Posts : 1048
Join date : 10-10-18
Age : 34

Deal TBV - AST Empty
BerichtOnderwerp: Deal TBV - AST   Deal TBV - AST Emptyvr 26 jan - 11:45:40

Naar TBV: S. Dujardin
Naar AST: M. Vader

En een flitsverkoop is een feit! Toen ik aan het lobbyen was om Rune Herregodts te verkopen kwam Chiel al gauw met interesse, alleen niet voor Rune zelf. Hij hoorde dat er bijna een deal aankwam met Dujardin en we kwamen enorm snel tot deze snelle nieuwe deal. Milan en Sandy bewandelen een gelijkwaardig pad. Zijn pas net prof en hebben beide toch wel leuke dingen laten zien. Vader was goed in de Strade en verbaasde toch wel vriend en vijand door China op zijn naam te schrijven. Ik verwacht dat hij nog lang niet is uitgeleerd bij Visma en snel weer resultaten gaat rijden. Helaas had Milan pech in Australië maar ik geloof dat hij zijn kansen nog wel zal pakken! Zoals gezegd, Dujardin is een leuke renner maar ik verkies toch Milan Vader en zijn ontwikkeling bij de beste ploeg van de wereld. 

Dank Chiel voor deze flitsdeal!
Terug naar boven Ga naar beneden
Mochie07

Mochie07


Posts : 486
Join date : 27-12-19

Deal TBV - AST Empty
BerichtOnderwerp: Re: Deal TBV - AST   Deal TBV - AST Emptyvr 26 jan - 19:23:45

Klopt! Milan heeft wat wind in de zeilen na zijn overwinning in china. Goed moment om hem te vekopen. Ben bang dat het er niet regelmatig genoeg uit gaat komen met de vele kapiteins op het Jumbo schip.

Dujardin krijgt meer vrijheden en heeft echt indruk op me gemaakt op het EK op de VAM berg. Hij kreeg met prch af te handelen maar was anders in de top 10 geëindigd. Hij is net wat jonger en is nog niet zo lang prof, dus heeft mijn voorkeur in deze ruil.

Ben bedankt!
Terug naar boven Ga naar beneden
 
Deal TBV - AST
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Deal TBV - FDJ ( deal voor P1 2022 )
» Deal TLK - FDJ ( deal voor p1 2022)
» Deal RAL - PAN (deal P1-2022)
» Deal FAS TJB (deal P1 2022)
» Deal PAN - FDJ ( Deal in P1 2024 )

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Cycling Classics :: Algemeen :: Transfers :: Transfers-
Ga naar: