Cycling Classics

cycling classics
 
IndexIndex  ZoekenZoeken  RegistrerenRegistreren  Inloggen  Stopvergoeding  

 

 Deal FJD-PAN

Ga naar beneden 
2 plaatsers
AuteurBericht
Peter Post Forever

Peter Post Forever


Posts : 799
Join date : 26-08-18

Deal FJD-PAN Empty
BerichtOnderwerp: Deal FJD-PAN   Deal FJD-PAN Emptyza 17 feb - 16:11:43

Naar FDJ: Michael Woods
Naar PAN: Gianluca Pollefliet + Luka Mezgec + 7,5

Ik de war on talent laat Panasonic 1 van hun kopmannen gaan net voor zijn beste periode begint, namelijk Woods. Woods heeft al een mooi stop opgebouwd en scoort stabiel zijn punten.

Maar zoals wel vaker ben ik van mening dat de jeugd de toekomst heeft en ik hierin moet investeren. Na Vangheluwe is met dat met Pollefliet ook weer gelukt. Met Pollefliet haal ik een sprinter binnen die vooral na zware koersen op zijn best is. Gezien de andere renners bij AG2R verwacht ik veel kansen voor hem. Tevens komt de bijna rijdende stop (stop van 45 maar scoort soms nog weleens een punt) + 7,5 mijn kant op.

Adriaan bedankt weer voor de fijne onderhandelingen
Terug naar boven Ga naar beneden
hofsje

hofsje


Posts : 640
Join date : 28-08-18
Age : 35

Deal FJD-PAN Empty
BerichtOnderwerp: Re: Deal FJD-PAN   Deal FJD-PAN Emptyza 17 feb - 16:52:47

Deal klopt

Woods laat nog steeds zien nog lang niet versleten te zijn ,kan nog prima weerstand bieden aan de jonkies ,mooie timing om hem dan in mijn team te hebben voor de AGR en de Waalse klassiekers + andere rondes/wedstrijden waar hij vaak genoeg kopman mag zijn binnen zijn ploeg + hij past wat beter in mijn doel voor kortere termijn na vorig jaar al top 5 te zijn geweest

Pollefliet belangrijkste naam die vertrekt ,jonge sprinter was wel benieuwd naar hem bij AG2R ,lijkt voor nu te gaan knechten nog voor Sam Bennett (iig in UAE Tour) maar miss pakt hij nog wat punten voor me in P1 + Mezgec overgenomen voor zijn stop nog aardig wat punten gepakt maar voor mijn kortere termijn doel ,konden ze vertrekken

Hopelijk pakt het goed uit voor me,we gaan zien hoe het gaat lopen mezelf en PPF

Prima onderhandelingen weer
Terug naar boven Ga naar beneden
 
Deal FJD-PAN
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Deal TBV - FDJ ( deal voor P1 2022 )
» Deal TLK - FDJ ( deal voor p1 2022)
» Deal RAL - PAN (deal P1-2022)
» Deal FAS TJB (deal P1 2022)
» Deal PAN - FDJ ( Deal in P1 2024 )

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Cycling Classics :: Algemeen :: Transfers :: Transfers-
Ga naar: