Cycling Classics

cycling classics
 
IndexIndex  ZoekenZoeken  RegistrerenRegistreren  Inloggen  Stopvergoeding  

 

 Deal Map- Peu

Ga naar beneden 
2 plaatsers
AuteurBericht
Melvinbraam

Melvinbraam


Posts : 745
Join date : 11-09-18

Deal Map- Peu Empty
BerichtOnderwerp: Deal Map- Peu   Deal Map- Peu Emptyma 15 apr - 15:27:03

Naar MAP: Dujardin, Sandy + Kanter, Max + Govekar, Matevz + Eiking, Odd Christian
Naar PEU: Milesi, Lorenzo + Le Huitouze, Eddy + Nizzolo, Giacomo + 5 mil

Het team begint al mooi vorm te krijgen gezien de vele recente transfers. Bij deze gaan de recent aangekochte renners Dujardin, Kanter, Govekar en Eiking mijn team verlaten. De vier renners hebben allen meerdere uitslagen gereden dit seizoen. Gezien ik in de afgelopen transfers mijn punten verkocht doe ik dat bij deze wederom. Nizzolo zal wellicht hier en daar nog een puntje sprokkelen, maar is vooral voor zijn sv gehaald. Met Le Huitouze en Milesi haal ik 2 jonge talenten bij de ploeg. Beide zijn erg ruw maar moeten van ver komen. Daarom verwacht ik dit jaar geen grote ogen maar zijn de recente transfers vooral met oog op de toekomst. Jappe bedankt!
Terug naar boven Ga naar beneden
Jappe666

Jappe666


Posts : 161
Join date : 24-09-20

Deal Map- Peu Empty
BerichtOnderwerp: Re: Deal Map- Peu   Deal Map- Peu Emptyma 15 apr - 15:51:56

Deal klopt.
Nizzolo paste als dertiger niet echt in mijn team, dat vooral opgebouwd is rond jongens van begin de twintig die stilaan beginnen oogsten. In die optiek was het voor mij interessanter om jongens als Dujardin, Kanter, Govekar en in mindere mate Eiking binnen te halen. Zij hebben allemaal al wel bewezen dat ze punten kunnen sprokkelen voor het team, en ze zijn stuk voor stuk een pak jonger dan Nizzolo. Of ze lang bij het team zullen blijven valt nog te bezien, omdat de meesten misschien ook net nog dat tikkeltje te oud zijn om perfect binnen de strategie te passen (dus geïnteresseerden mogen zich altijd melden), maar ze passen in ieder geval al een stuk beter in het team dan Nizzolo.

Milesi, Le Huitouze en 5 miljoen cash maken eveneens de oversteek. Die eerste kende vorig jaar natuurlijk een schitterende maand augustus, met de beloftenwereldtitel in het tijdrijden, een 5de plaats op het WK en als klap op de vuurpijl de leiderstrui in de Vuelta. Ik vind het zeker een talentvolle renner, alleen ben ik niet echt overtuigd dat de overstap naar Movistar de juiste is, waardoor ik wel openstond om hem te betrekken in de deal. Le Huitouze heb ik als koopje binnen weten te harken tijdens de neo's, maar ik heb er verder eigenlijk helemaal niets mee dus leuk om op deze manier hem snel te verzilveren.

Bedankt voor de deal Melvin!
Terug naar boven Ga naar beneden
 
Deal Map- Peu
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Deal TLK - FDJ ( deal voor p1 2022)
» Deal TBV - FDJ ( deal voor P1 2022 )
» Deal RAL - PAN (deal P1-2022)
» Deal FAS TJB (deal P1 2022)
» Deal PAN - FDJ ( Deal in P1 2024 )

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Cycling Classics :: Algemeen :: Transfers :: Transfers-
Ga naar: