Cycling Classics

cycling classics
 
IndexIndex  ZoekenZoeken  RegistrerenRegistreren  Inloggen  Stopvergoeding  

 

 Deal SUN-SKY

Ga naar beneden 
AuteurBericht
BryanC

BryanC


Posts : 546
Join date : 11-09-18
Age : 25
Location : Beilen

Deal SUN-SKY Empty
BerichtOnderwerp: Deal SUN-SKY   Deal SUN-SKY Emptywo 10 okt - 15:09:37

Naar Sunweb: Dehaes + Koch
Naar Sky: Vichot + Konovalovas + 7m

Erg jammer dat Dehaes mijn selectie gaat verlaten. Het is een van de beste meest geslepen Belgische eendagscoureurs. Maar uiteraard gaat zijn leeftijd wel een rol spelen, hij is al bijna 34. Koch heeft kort in mijn ploeg gezeten. Hij is een redelijk veelbelovende jongen met een leuk seizoen achter de rug. Echter heeft hij voor volgend jaar nog geen ploeg, dat risico ben ik bij deze dus kwijt.

Vichot zal volgend jaar de kopman worden van Vital Concept. Ik verwacht dat hij zeker nog een paar leuke jaren tegemoet zal gaan in de Franse 2.1 koersen. Tevens brengt hij een goede stopvergoeding mee.
Omdat team sunweb vol zit en Dehaes=Vichot geen doorgang kon vinden moest er een 2e renner van Sunweb in de deal betrokken worden. Hierbij is gekozen voor Konovalovas. Hiermee heeft team Sky de enige 2 renners uit Litouwen die een beetje kunnen fietsen. Natuurlijk is de kans aanwezig dat Konovalovas volgend jaar geen ploeg zal hebben, maar dan neem ik zijn stopvergoeding graag over.
De 7m is bijgevoegd om de deal compleet te maken.

Wij wensen Team Sunweb veel plezier met deze renners en hopen voor hem dat Koch nog een ploeg kan vinden.
Terug naar boven Ga naar beneden
Guest
Gast




Deal SUN-SKY Empty
BerichtOnderwerp: Re: Deal SUN-SKY   Deal SUN-SKY Emptywo 10 okt - 19:00:14

Deal klopt

Uitleg volgt later

Met Kenny Dehaes haal ik de beoogde eendaags coureur binnen voor aankomend seizoen.
Als hij het niveau van dit jaar kan doortrekken zie ik hem zeker meer punten sprokkelen dan Vichot die zich de aankomende jaren in de wat mindere koersen in Frankrijk zeker wel zal laten zien.
Koch haal ik graag bij mijn ploeg. Hij heeft dit jaar meer dan leuke uitslagen gereden en ik ben er dan ook van overtuigt dat hij voor volgend jaar ergens wel een contract zal krijgen.
Waar is natuurlijk nog even de vraag, maar als hij de lijn van dit jaar kan voortzetten zal hij de nodige punten kunnen scoren.

Konovalovas en Vichot verlaten de ploeg.
Met de eerste heb ik helemaal niets en ik hoop voor bryanC dat hij nog ergens een contract krijgt of dat hij anders de stopvergoeding goed kan gebruiken bij de aanstaande Neo verkoop.
Vichot laat ik met pijn in het hart gaan. Hij heeft een hoop potentie maar dat is er nooit echt uitgekomen. Nu hij een stapje terug doet , zie ik voor dit spel, meer potentie qua punten in Dehaes, vandaar dat hij mag vertrekken.
De + 7 is om de deal rond te krijgen
Terug naar boven Ga naar beneden
 
Deal SUN-SKY
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Deal TBV - FDJ ( deal voor P1 2022 )
» Deal TLK - FDJ ( deal voor p1 2022)
» Deal SKY - FDJ ( deal P1 2022
» Deal RAL - PAN (deal P1-2022)
» Deal FAS TJB (deal P1 2022)

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Cycling Classics :: Verwerkte transfers-
Ga naar: