Cycling Classics

cycling classics
 
IndexIndex  ZoekenZoeken  RegistrerenRegistreren  Inloggen  Stopvergoeding  

 

 Deal LTS-SKY

Ga naar beneden 
2 plaatsers
AuteurBericht
BryanC

BryanC


Posts : 546
Join date : 11-09-18
Age : 25
Location : Beilen

Deal LTS-SKY Empty
BerichtOnderwerp: Deal LTS-SKY   Deal LTS-SKY Emptyzo 14 okt - 0:35:23

Naar LTS: Mathias van Gompel
Naar SKY: Serge Pauwels

De domestique Mathis van Gompel gaat team Sky verlaten. Hij wordt door zijn ploegbaas Walter Planckaert vergeleken met renners als Wynants en DeClercq die ook onder zijn Flandriense vleugels vielen. Hij kan aardig bergop rijden en kan zich perfect manoeuvreren en positioneren in het peloton en de sprint. Tevens staat hij zijn mannetje in een hard koersverloop, zoals in de Munsterland Giro van bijna 2 weken terug.
Maar desondanks gaat hij toch Team Sky verlaten. Met Leysen en Menten vind ik dat Team Sky genoeg onzekere jonge Flandriens in de gelederen heeft. Lotto Soudal heeft aangegeven juist veel in Flandriens te willen investeren, dus deze deal was snel gesloten.
Serge Pauwels wordt verwelkomd in Team Sky. Serge is een erg aanvallende leuke renner die het in de Tour de Yorkshire altijd goed doet. Zijn aanvalslust zal vast nog wel voor een aantal punten gaan zorgen de komende jaren. Hij gaat met zijn maat Greg in een ploeg rijden, wellicht gaat dat Serge helemaal doen opleven op zijn oude dag. Daarnaast neemt hij een stopvergoeding van 25mln met zich mee, wat de waarde van de deal in evenwicht brengt. Tevens wordt het WorldTour deel van de selectie op deze manier wat meer uitgebreid. De selectie bestaat ondertussen voor een aardig deel uit PCT renners, en dat is niet per se de visie van Team Sky.
Terug naar boven Ga naar beneden
Melvinbraam

Melvinbraam


Posts : 745
Join date : 11-09-18

Deal LTS-SKY Empty
BerichtOnderwerp: Re: Deal LTS-SKY   Deal LTS-SKY Emptyma 15 okt - 11:13:02

Welkom Mathias, bij deze heb ik nog een flandrien renner erbij. Zo heb ik een mooi aantal jonge renners die elk moment kunnen doorbreken. Of in ieder geval lekker punten kunnen sprokkelen. Aangezien mijn voorganger niet veel punten heeft gepakt met de selectie die hij had, ga ik het compleet over een andere boeg gooien. En focus mij daarom volop voor periode 1. In Serge Pauwels zie ik rijdende vergoeding, 2 jaar contract bij een WT ploeg als hoogstwaarschijnlijk veelal knecht. 25 miljoen vergoeding vind ik het niet waard om op te wachten.
Terug naar boven Ga naar beneden
 
Deal LTS-SKY
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Deal TLK - FDJ ( deal voor p1 2022)
» Deal TBV - FDJ ( deal voor P1 2022 )
» Deal RCS-SAU
» Deal SKY - FDJ ( deal P1 2022
» Deal RAL - PAN (deal P1-2022)

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Cycling Classics :: Verwerkte transfers-
Ga naar: