Cycling Classics

cycling classics
 
IndexIndex  ZoekenZoeken  RegistrerenRegistreren  Inloggen  Stopvergoeding  

 

 Deal RAB - CMA

Ga naar beneden 
2 plaatsers
AuteurBericht
Flowtosti

Flowtosti


Posts : 1428
Join date : 25-08-18
Age : 40
Location : Arnhem

Deal RAB - CMA Empty
BerichtOnderwerp: Deal RAB - CMA   Deal RAB - CMA Emptyma 15 okt - 14:33:59

Naar Rabobank: Wilco Kelderman + Patrick Konrad + Alexandre Vlasov + 30 miljoen
Naar CMA: Simon Yates

Rabobank kiest voor een bredere selectie voor 2019. Dit jaar grotendeels van Yates afhankelijk geweest voor punten en dat brengt een risico met zich mee. Een valpartij of andere blessure en je bent het haasje. Met twee degelijke ronderenners en een supertalent voldoet deze deal aan de eisen voor komend seizoen.

Kelderman heeft al bevestigd als ronderenner en reed een sterke Vuelta zonder noemenswaardige voorbereiding. Is pas 27 en kan nog jaren mee. Zal regelmatig moeten knechten voor TD maar rijdt daarnaast zelf leuke resultaten in kleinere rondes. Wellicht mag hij in de toekomst ook weer voor eigen kansen rijden als Tom de Tour heeft gewonnen.
Konrad breekt dit jaar echt door. Kan grote rondes aan (subtop), maar is ook goed in kleine rondes, komt redelijk rap aan en begint al leuke resultaten te rijden in eendaagse wedstrijden. Zijn stop is nog niet al te hoog, maar met nog enkele van dit soort jaren gaat die ook rap naar de 80/90 schat ik.
Vlasov is een van de grootste talenten in het rondewerk. Kiest er bewust voor nog een jaartje bij Gazprom RusVelo te blijven. Dat getuigd van een visie in mijn ogen. Niet te snel naar de world tour. Hij is pas 22 dus heeft nog alle tijd!

De +30 levert me wat extras op richting de neo's ipv de -20 in de Kwiatdeal.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://cyclingclassics.forumotion.com/t41-teamgegevens
Ceramiche Ariostea

Ceramiche Ariostea


Posts : 996
Join date : 26-08-18

Deal RAB - CMA Empty
BerichtOnderwerp: Re: Deal RAB - CMA   Deal RAB - CMA Emptyma 15 okt - 18:09:26

Deal Klopt ! Waarom kies ik ervoor om zoveel te investeren in Yates. Ik had al een tijdje het gevoel dat een echte topper bij Ariostea in het team ontbrak. Een renner die in staat is om de 1000 punten grens te doorbreken zijn schaars en dus zeker niet goedkoop dus wilde graag deze mogelijkheid pakken. Kelderman een renner waar ik persoonlijk niet zo heel veel mee heb en iets te vaak naast zijn fiets ligt dan erop mocht gaan. Konrad waarvan ik denk en misschien ook wel hoop dat die zijn top bereik heeft mag ook gaan. Vlasov gaat we waar meer aan het hart. Wilde hem graag bij Ariostea de kans geven maar deze Yates kans moest ik offers maken Vlasov is dus hier het slachtoffer van geworden. Als laatste gaat er ook 30 miljoen naar de Rabobank toe waarmee ik gelijk ook een minimale rol zal spelen met de Neo verkoop maar al bij al zeer tevreden met de komst van Simon Yates.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://cyclingclassics.forumotion.com/t25-teamgegevens-cma
 
Deal RAB - CMA
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Deal TLK - FDJ ( deal voor p1 2022)
» Deal TBV - FDJ ( deal voor P1 2022 )
» Deal RAL - PAN (deal P1-2022)
» Deal FAS TJB (deal P1 2022)
» Deal PAN - FDJ ( Deal in P1 2024 )

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Cycling Classics :: Verwerkte transfers-
Ga naar: