Cycling Classics

cycling classics
 
IndexIndex  ZoekenZoeken  RegistrerenRegistreren  Inloggen  Stopvergoeding  

 

 Deal SKY - LIQ

Ga naar beneden 
2 plaatsers
AuteurBericht
Rico

Rico


Posts : 968
Join date : 07-10-18
Location : Amersfoort

Deal SKY - LIQ Empty
BerichtOnderwerp: Deal SKY - LIQ   Deal SKY - LIQ Emptyvr 7 dec - 19:57:10

Naar SKY: Giovanni Visconti
Naar LIQ: Francesco Gavazzi + Matteo Montaguti

Ik heb goede hoop dat Montaguti best nog wat puntjes kan sprokkelen nu hij na 8 jaar AG2R weer eens voor eigen kans mag gaan. Samen met Gavazzi ga ik ervan uit dat ze meer punten zullen halen dan Visconti en zo de 10 miljoen verschil in stops goed gaan maken. Hoe realistisch dit is, hangt natuurlijk deels af van voor welk team Visconti volgend jaar gaat rijden.

_________________
Manager of Liquigas
Terug naar boven Ga naar beneden
https://cyclingclassics.forumotion.com/t33-teamgegevens
BryanC

BryanC


Posts : 545
Join date : 11-09-18
Age : 25
Location : Beilen

Deal SKY - LIQ Empty
BerichtOnderwerp: Re: Deal SKY - LIQ   Deal SKY - LIQ Emptyvr 7 dec - 20:15:24

Deal klopt. 

Ik denk dat er voor mij vrij weinig risico aan deze deal zit. Het verschil in SV is zoals gezegd 10mln. Persoonlijk denk ik dat Gavazzi en Montaguti samen nog prima 15mln aan prijzengeld kunnen halen. Mocht Visconti stoppen (waar ik niet vanuit ga), dan pak ik in waarde 5mln verlies. Echter kan ik dan wel gelijk 105mln investeren in andere renners. Door deze investering hoop ik dan die 5mln gemakkelijk te compenseren.

Maar persoonlijk verwacht ik een ander scenario. Ik denk dat visconti nog 1 of 2 jaar bij wilier (of een ander Italiaans PCT team) gaat rijden als kopman. Door de punten die Visconti dan nog gaat halen wordt die 5mln dan ook makkelijk overbrugd. Ik denk zelfs dat Visconti komend jaar meer punten gaat halen dan Gavazzi en Montaguti tezamen als hij naar Wilier gaat. 

Ik ben al lang op zoek naar een nieuwe ploeg voor Gavazzi, ik heb niks met hem als renner en zie hem duidelijk elk jaar slechter worden. Vind het wel jammer dat Montaguti het team gaat verlaten, verwacht wel dat hij weer wat op gaat bloeien in de PCT. 

Tevens heb ik bij oude renners liever 1 met een hoge sv dan 2 met een wat lagere sv. Simpelweg omdat het een plekje in de selectie scheelt. 

Mocht Visconti inderdaad naar Wilier verhuizen, dan is hij de 4e renner uit mijn team die de overstap maakt van de WT naar de PCT om vol kopman te zijn. Lammertink Chernetsky en Vichot ging hem al voor.

Wij wensen Liquigas veel plezier met de twee oude Italianen en hopen dat alle drie de oude Italianen uit deze deal een prima 2019 tegemoet gaan.
Terug naar boven Ga naar beneden
 
Deal SKY - LIQ
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Deal TBV - FDJ ( deal voor P1 2022 )
» Deal TLK - FDJ ( deal voor p1 2022)
» Deal RAB-PHO
» Deal SKY - FDJ ( deal P1 2022
» Deal RAL - PAN (deal P1-2022)

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Cycling Classics :: Verwerkte transfers-
Ga naar: