Cycling Classics

cycling classics
 
IndexIndex  ZoekenZoeken  RegistrerenRegistreren  Inloggen  Stopvergoeding  

 

 Deal SUN - CMA

Ga naar beneden 
2 plaatsers
AuteurBericht
Ceramiche Ariostea

Ceramiche Ariostea


Posts : 992
Join date : 26-08-18

Deal SUN - CMA Empty
BerichtOnderwerp: Deal SUN - CMA   Deal SUN - CMA Emptyza 8 dec - 20:50:34

Naar Sunweb: Danny van Poppel & Lorenzo Rota
Naar Ceramiche Ariostea: Rafal Majka + Joao Almeida + 10 miljoen.

Na enige tijd onderhandelen ben ik met Kokkie tot een akkoord gekomen over bovenstaande deal. Ik haal met Rafal Majka en degelijke puntenpakker die wel zijn beste tijd gehad lijkt te hebben en steeds meer concurrentie binnen zijn ploeg aan het krijgen is daarnaast komt jong talent Joao Almeida de ploeg versterken Luik U23 gewonnen, 2e in de Baby Giro en top 10 in de Avenir op zijn 20e is meer dan prima dus deze renner wilde ik heel graag binnenhalen. 

DVP gaat jammer genoeg weg in mijn ogen heeft die een meer dan uitstekend jaar gehad met bijna 400 punten en zal zeker nog een stapje gaan zetten maar blijft voor Lotto Jumbo toch waarschijnlijk een plan B die de kruimels op mag rapen waar Groenewegen niet start. Ook jonge renner Rota verlaat de ploeg. Rota heb ik misschien te duur gekocht en denk hiermee het verlies wel beperkt te hebben gehouden. 10 miljoen was om de deal af te ronden
Terug naar boven Ga naar beneden
https://cyclingclassics.forumotion.com/t25-teamgegevens-cma
Guest
Gast




Deal SUN - CMA Empty
BerichtOnderwerp: Re: Deal SUN - CMA   Deal SUN - CMA Emptyza 8 dec - 21:45:24

Danny van Poppel komt team Sunweb versterken. Hij heeft een prima jaar achter de rug en gezien zijn leeftijd zeker nog mogelijkheden om te verbeteren in zowel de klassiekers als het sprinten. Hij zal bij jumbo inderdaad niet overal als eerste man voor de sprints starten, maar heeft dit jaar laten zien dat er nog genoeg kruimels voor hem overblijven. Majka verlaat ons team. Hij is een stabiele punten pakker die ik eigenlijk niet meer zie verbeteren, zeker ook de concurrentie die hij bij Bora heeft.
Daarnaast verlaat Almeida ons team. Zoals CA al aangeeft een jong talent met heel veel potentie, maar hij moet het nog waarmaken. Ik krijg hiervoor Rota terug, iets ouder, iets minder talentvol maar in zijn ontwikkeling al wel een stuk verder dan Almeida en ik ga ervan uit dat hij voorlopig nog meer punten zal halen dan Almeida.
De + 10 was om de deal rond te krijgen
Terug naar boven Ga naar beneden
Peter Post Forever

Peter Post Forever


Posts : 796
Join date : 26-08-18

Deal SUN - CMA Empty
BerichtOnderwerp: Re: Deal SUN - CMA   Deal SUN - CMA Emptyza 8 dec - 23:00:46

Deal is door Kokkie met mij overlegd en akkoord bevonden
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Deal SUN - CMA Empty
BerichtOnderwerp: Re: Deal SUN - CMA   Deal SUN - CMA Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Deal SUN - CMA
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Deal TLK - FDJ ( deal voor p1 2022)
» Deal TBV - FDJ ( deal voor P1 2022 )
» Deal PHO-ONC
» Deal SKY - FDJ ( deal P1 2022
» Deal RAL - PAN (deal P1-2022)

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Cycling Classics :: Verwerkte transfers-
Ga naar: