Cycling Classics

cycling classics
 
IndexIndex  ZoekenZoeken  RegistrerenRegistreren  Inloggen  Stopvergoeding  

 

 Deal COL - SUN

Ga naar beneden 
AuteurBericht
Gast
Gast




Deal COL - SUN Empty
BerichtOnderwerp: Deal COL - SUN   Deal COL - SUN Emptydo 13 dec - 22:39:16

Naar COL: VAN BAARLE Dylan + ROCHE Nicolas
Naar SUN: VENDRAME Andrea + RODRIGUEZ GARAICOECHEA Oscar + LIGTHART Pim + 20

Na veel verjonging, nu een deal waar er wat jonge gasten weggaan. 

Met Ligthart gaat iemand die ik voor zijn SV gekocht heb mijn team direct weer verlaten.

Rodriguez gekocht voor 19 miljoen cash in een FT-deadline. Na een paar hoge cashbiedingen op hem, toch besloten hem weg te doen in de Van Baarle deal. Natuurlijk prachtige overwinning in de Vuelta gepakt en doe hem met enige tegenzin weg, maar heb veel over voor Van Baarle.

Vendrame snelle Italiaan die goed een heuvel over kan, bij belofte 3e op EK en 2e in Lombardia, bij de profs nog niet echt doorgebroken. Gaat zeker de komende jaren nog zijn kansen krijgen bij Androni. 


Naar Team Columbia komen Van Baarle en Roche, Roche als investering van geld in stopvergoeding, hoop dat hij binnen twee jaar goed is voor een kerstcadeau van 65 miljoen. 

Van Baarle heb ik hele grote verwachtingen van. Hoop dan ook dat hij zich dit seizoen al kan bewijzen als beschermde renner voor de klassiekers. Denk dat hij er over 3-5 jaar echt gaat staan, wat goed bij mijn team past. 


+ 20 miljoen om mijn budget nog wat kleiner te maken met oog op de neo's...  Hiermee komen onderhandelingen van +- twee maanden eindelijk ten einde, iedereen tevreden, op naar P1!!!

Thomas
Terug naar boven Ga naar beneden
Guest
Gast




Deal COL - SUN Empty
BerichtOnderwerp: Re: Deal COL - SUN   Deal COL - SUN Emptydo 13 dec - 23:53:18

Na een lange en moeizame onderhandeling ben ik blij met deze deal.

Met het vertrek van Van Baarle lever ik voor nu waarschijnlijk wat  punten in. Hij krijgt dit voorjaar een beschermde status bij Sky voor de klassiekers maar zal verder toch voornamelijk moeten knechten.
Ik verwacht wel dat hij binnen een paar jaar zal verkassen naar een ander team waar hij meer voor eigen kansen zal mogen rijden en hoop dat hij dan voor Team Columbia  de nodige punten zal scoren.

Met Roche vertrekt ook onze wegkapitein. Hij zal nog een aantal jaar als luxe knecht wat puntjes scoren, maar is in feite al een rijdende stop.


Hiervoor in de plaats komen Rodriguez, Vendrame en Ligthart mijn team versterken.

Rodriguez is nog jong, heeft in de Vuelta laten zien dat hij weet wat winnen is en krijgt een vrije rol/cq het kopmanschap bij Euskadi. Ik heb vertrouwen in deze jongen en hoop dat hij me niet teleurstelt.

Vendrame is het type renner die voor dit spel een hoop punten zou kunnen scoren. Zijn belofte is er tot op heden nog niet uitgekomen , maar ik verwacht dat hij hem dit jaar gaat inlossen.

Pim Lighthart + 20 is om de deal rond te maken, waarbij ik van Ligthart verwacht dat bij zijn nieuwe ploeg, behalve het knechten in de klassiekers voor Terpstra ook nog voor eigen kansen mag rijden. En zodoende goed zal zijn voor 100+ punten per jaar wat voor een deel al het verlies van punten van Van Baarle goedmaakt.
Terug naar boven Ga naar beneden
 
Deal COL - SUN
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Deal TBV - FDJ ( deal voor P1 2022 )
» Deal TLK - FDJ ( deal voor p1 2022)
» Deal SKY - FDJ ( deal P1 2022
» Deal RAL - PAN (deal P1-2022)
» Deal FAS TJB (deal P1 2022)

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Cycling Classics :: Verwerkte transfers-
Ga naar: