Cycling Classics

cycling classics
 
IndexIndex  ZoekenZoeken  RegistrerenRegistreren  Inloggen  Stopvergoeding  

 

 Deal CAR - SAE

Ga naar beneden 
2 plaatsers
AuteurBericht
ben_pronk

ben_pronk


Posts : 1042
Join date : 10-10-18
Age : 34

Deal CAR - SAE Empty
BerichtOnderwerp: Deal CAR - SAE   Deal CAR - SAE Emptyma 21 jan - 20:12:44

CAR 21-1 -5 + Jakub Mareczko
SAE 21-1 +5 + Gregor Muhlberger 

Ik kreeg erg veel interesses vanuit verschillende kanten voor Muhlberger, waaronder van Kelvin. Wat hij me aanbood kon ik niet laten liggen, ik was erg onder de indruk van Jakub tijdens de Tour Down Under wat me deed besluiten akkoord te gaan.

Jakub en Gregor zijn net zo oud en hebben beide een hele andere rol, het feit of Gregor dit seizoen al echt gaat doorbreken is voor mij een vraag, voor Jakub heb ik dat meer het idee, mede vanwege het feit dat CCC heeft verkondigd dat Jakub de absolute kopman zal zijn voor veel koersen. Dat doet me deugd! 

En zo haal ik mijn derde en laatste sprinter binnen voor Carrera, deze drie mannen mogen het gaan doen en hopelijk met mooie resultaten. Te beginnen de Cadel Evans Great Ocean Race op 27-01 voor Jakub.

We wensen Gregor heel veel succes bij Saeco, dat hij maar veel mag werken voor dhr. P. Ackermann Wink
Terug naar boven Ga naar beneden
kschiffmacher

kschiffmacher


Posts : 1598
Join date : 25-08-18
Age : 37
Location : Harderwijk

Deal CAR - SAE Empty
BerichtOnderwerp: Re: Deal CAR - SAE   Deal CAR - SAE Emptyma 21 jan - 21:52:43

Deal klopt. Qua actuele prestaties liggen ze aan elkaar gelijk, alleen verwacht ik op termijn meer punten van Muhlberger. Ik hoop dat hij zich kan ontwikkelen tot een onbetwiste klassements kopman van Bora.

Uiteraard hoop ik dat Jakub de 27ste nog een mooi resultaat boekt, want die is dan nog op mijn conto ;-)
Terug naar boven Ga naar beneden
https://cyclingclassics.forumotion.com/t42-teamgegevens
 
Deal CAR - SAE
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Deal TLK - FDJ ( deal voor p1 2022)
» Deal TBV - FDJ ( deal voor P1 2022 )
» Deal PHO-ONC
» Deal SKY - FDJ ( deal P1 2022
» Deal RAL - PAN (deal P1-2022)

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Cycling Classics :: Verwerkte transfers-
Ga naar: