Cycling Classics

cycling classics
 
IndexIndex  ZoekenZoeken  RegistrerenRegistreren  Inloggen  Stopvergoeding  

 

 Deal MTN - TLJ

Ga naar beneden 
2 plaatsers
AuteurBericht
hofsje

hofsje


Posts : 635
Join date : 28-08-18
Age : 35

Deal MTN - TLJ  Empty
BerichtOnderwerp: Deal MTN - TLJ    Deal MTN - TLJ  Emptywo 23 jan - 13:40:04

MTN 23-01 -20 Lilian Calmejane
TLJ .23-01 +20 Alexis Vuillermoz 

Vuillermoz komt naar mijn ploeg , iets ouder dan Calmejane over het algemeen wat betere klimmer\heuvelrenner verwacht ik wel leuke dingen van 

Calmejane eigenlijk nog maar kort in mijn ploeg rijdt maar 1 periode voor mijn ploeg ,goeie aanvallende renner maar heb persoonlijk wat meer met Vuillermoz en 20 miljoen naar mijn ploeg vanwege verwachting dat Calmejane wel iets meer waard gaat worden in de toekomst dan Calmejane + wat leeftijdsverschi
Terug naar boven Ga naar beneden
hartstikkebedankt

hartstikkebedankt


Posts : 440
Join date : 27-08-18

Deal MTN - TLJ  Empty
BerichtOnderwerp: Re: Deal MTN - TLJ    Deal MTN - TLJ  Emptywo 23 jan - 14:21:49

Deze deal is voor mij een volgende stap om iets van verjonging aan te brengen, met 4 jaar leeftijdsverschil tussen beide renners. Ik heb veel vertrouwen in veel-kunner Calmejane, die ik nog wel een stapje zie zetten (kleine rondes, eendagskoersen, mooie ritwinsten zie ik allemaal wel gebeuren). Bovendien is hij een absolute kopman bij zijn ploeg. Vuillermoz is ook zeker een renner waar ik gecharmeerd van ben maar echt grote klassementen zie ik hem bijvoorbeeld niet rijden, bovendien was hij niet heel overtuigend afgelopen seizoen. De + 20 is met name voor het leeftijdsverschil.
Terug naar boven Ga naar beneden
 
Deal MTN - TLJ
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Deal TLK - FDJ ( deal voor p1 2022)
» Deal TBV - FDJ ( deal voor P1 2022 )
» DEAL MTN - FOR
» Deal SKY - FDJ ( deal P1 2022
» Deal RAL - PAN (deal P1-2022)

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Cycling Classics :: Verwerkte transfers-
Ga naar: