Cycling Classics

cycling classics
 
IndexIndex  ZoekenZoeken  RegistrerenRegistreren  Inloggen  Stopvergoeding  

 

 Deal PAN - SUN

Ga naar beneden 
AuteurBericht
Peter Post Forever

Peter Post Forever


Posts : 796
Join date : 26-08-18

Deal PAN - SUN Empty
BerichtOnderwerp: Deal PAN - SUN   Deal PAN - SUN Emptydo 31 jan - 20:58:31

PAN 31-01 - 6,3 + Pacher Quentin + Räim Mihkel + van der Lijke Nick
SUN 31-01 + 6,3 + McLay Daniel + Lecroq Jérémy

Met Pacher haal ik een rappe man binnen die in de kleinere Franse en Belgische ééndags- en rittenkoersen de nodige punten kan pakken. Raïm is ook rap (pas 25 jaar) en ik denk dat hij de potentie heeft om zich te ontwikkelen richting de WT en gezien zijn overwinning in de Great War Remembrance Race zal hij hopelijk op termijn de Vlaamse klassiekers goed aan. Binnen ICA heeft hij wel veel concurrentie, dus het is afwachten of hij zijn kansen kan pakken. Van der Lijke viel me vooral in de ronde van Duitsland en Oostenrijk op, hopelijk weet hij zich nog wat verder te ontwikkelen.

McLay was een groot sprinttalent, maar staat redelijk stil in zijn ontwikkeling. Voor Kokkie hoop ik dat zijn overwinning in de Herald Sun Tour hem weer op het goede pad brengt. Lecroq is een leuk talent, maar zal vooral moeten knechten de komende jaren vrees is.

6,3 was nodig om de deal rond te krijgen


Laatst aangepast door Peter Post Forever op do 31 jan - 21:51:37; in totaal 1 keer bewerkt
Terug naar boven Ga naar beneden
Online
Peter Post Forever

Peter Post Forever


Posts : 796
Join date : 26-08-18

Deal PAN - SUN Empty
BerichtOnderwerp: Re: Deal PAN - SUN   Deal PAN - SUN Emptydo 31 jan - 21:46:35

6,25 mag niet begrijp ik net. Doe maar 6,3
Terug naar boven Ga naar beneden
Online
Guest
Gast




Deal PAN - SUN Empty
BerichtOnderwerp: Re: Deal PAN - SUN   Deal PAN - SUN Emptyvr 1 feb - 17:39:16

Deal klopt.

Mclay heeft een slecht jaar achter de rug maar heeft in de Herald Sun Tour laten zien dat hij het winnen niet is verleerd en ik verwacht dat hij weer vaker met zijn armen in de lucht over de finish komt.
Lecroq is een jong talent die heeft laten zien dat hij potentie heeft om in de kleinere eendagswedstrijden en rondes in de toekomst de nodige punten kan scoren. Ik hoop dat hij zich door blijft ontwikkelen en niet te vaak meer van de fiets valt. 


Raim, Pacher en Van der Lijke verlaten het team. Waarbij vooral het vertrek van Pacher wel wat pijn doet. Ik verwacht en hoop voor PPF dat hij de nodige punten kan scoren in de wat kleinere Franse wedstrijden.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Deal PAN - SUN Empty
BerichtOnderwerp: Re: Deal PAN - SUN   Deal PAN - SUN Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Deal PAN - SUN
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Deal TLK - FDJ ( deal voor p1 2022)
» Deal TBV - FDJ ( deal voor P1 2022 )
» DEAL MTN - FOR
» Deal SKY - FDJ ( deal P1 2022
» Deal RAL - PAN (deal P1-2022)

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Cycling Classics :: Verwerkte transfers-
Ga naar: