Cycling Classics

cycling classics
 
IndexIndex  ZoekenZoeken  RegistrerenRegistreren  Inloggen  Stopvergoeding  

 

 Deal CER - RAL

Ga naar beneden 
2 plaatsers
AuteurBericht
Flowtosti

Flowtosti


Posts : 1419
Join date : 25-08-18
Age : 40
Location : Arnhem

Deal CER - RAL Empty
BerichtOnderwerp: Deal CER - RAL   Deal CER - RAL Emptyma 22 apr - 16:06:39

Naar CER: Mikkel Bjerg
Naar RAL: Patrick Konrad + Emil Vinjebo

Tijdje onderhandeld en we kwamen er niet helemaal uit. Nathan bood een deadline aan en dat leek me uiteindelijk wel een goed compromis (gezien zijn oorspronkelijke vraagprijs). Uiteindelijk toch wel verbaasd over de geringe interesse, maar zo'n goed openingsbod schrikt ook wel af natuurlijk Smile. Heel blij met deze jonge renner. Mijn inschatting is dat hij bij een neoverkoop behoorlijk duur zou zijn geweest.

Ik zie in Bjerg een megatalent dat op 20-jarige leeftijd toch al behoorlijk wat heeft laten zien. Met name als tijdrijder (buitencategorie) maar ook in eendaagse koersen en rondjes met TT doet hij het al aardig. Natuurlijk moet de toekomst uitwijzen hoe het gaat lopen maar in potentie echt een topper voor het peloton.

Konrad mag vertekken. Had hem als klassementsman aangetrokken en hoop nog steeds op een goede Giro als afscheidskado. Binnen Bora toch behoorlijke concurrentie met Buchmann, Formolo en nu ook Schachmann. Dan heb ik het nog niet eens over nog wat jonge Oostenrijkers die er aan komen. Tevens is hij als kopman ook geen echte afmaker en dat levert toch op WK2 niet al te veel punten op. Dan kies ik liever voor de potentiele topper in de toekomst dan voor een aardige subtopper in het heden.

Vinjebo had ik graag gehouden, maar Nathan wilde ook wat talent terug zien. De kennismakimng met de jonge Deen is wisselend dit jaar. Enkele prima resultaten worden afgewisseld met slechte optredens. Ik ga hem zeker volgen en ik hoop voor Nathan dat hij het goed gaat doen!

_________________
Flowtosti
Cervelo Viking Cycling Team
Thor Hushovd Cycling Academy
Terug naar boven Ga naar beneden
https://cyclingclassics.forumotion.com/t41-teamgegevens
Guest
Gast




Deal CER - RAL Empty
BerichtOnderwerp: Re: Deal CER - RAL   Deal CER - RAL Emptydi 23 apr - 1:51:46

Redenering zie deadline.

EDIT:
Openingsbod wint. Vd berg heb ik vertrouwen in maar Vichot laatste tijd toch wat aan het sukkelen. Hoop dat Konras zich verder ontwikkelt en Vinjebo iemand wordt die leuk scoort in kleinere koersen. Heeft hij in zich.


Laatst aangepast door NathanCT op di 23 apr - 16:53:31; in totaal 1 keer bewerkt
Terug naar boven Ga naar beneden
kschiffmacher

kschiffmacher


Posts : 1599
Join date : 25-08-18
Age : 37
Location : Harderwijk

Deal CER - RAL Empty
BerichtOnderwerp: Re: Deal CER - RAL   Deal CER - RAL Emptydi 23 apr - 7:48:20

Nathan, graag je redenering kopieren hier naartoe. Als er in de toekomst vragen komen over die deadline oid. dan is dit makkelijker terug te vinden. 

Bvd :-)
Terug naar boven Ga naar beneden
https://cyclingclassics.forumotion.com/t42-teamgegevens
Gesponsorde inhoud





Deal CER - RAL Empty
BerichtOnderwerp: Re: Deal CER - RAL   Deal CER - RAL Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Deal CER - RAL
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Deal TLK - FDJ ( deal voor p1 2022)
» Deal TBV - FDJ ( deal voor P1 2022 )
» Deal HTC - CSC
» Deal SKY - FDJ ( deal P1 2022
» Deal RAL - PAN (deal P1-2022)

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Cycling Classics :: Verwerkte transfers-
Ga naar: