Cycling Classics

cycling classics
 
IndexIndex  ZoekenZoeken  RegistrerenRegistreren  Inloggen  Stopvergoeding  

 

 Deal TEL - CAN/LBC

Ga naar beneden 
AuteurBericht
rage

rage


Posts : 586
Join date : 11-12-19
Age : 33
Location : Oudenaarde

Deal TEL - CAN/LBC Empty
BerichtOnderwerp: Deal TEL - CAN/LBC   Deal TEL - CAN/LBC Emptydo 19 dec - 19:38:49

Naar TLK: Mark Cavendish 
Naar CAN/LBC: Stijn Devolder + Edwin Avila + Daniel Navarro + Jon Aberasturi


Met Cav haal ik een voormalig topsprinter erbij. Ik zie hem komend jaar terug knallen, want het is zo wat zijn allerlaatste kans die hij krijgt. Hij zal fungeren als het uithangbeeld bij Bahrein - McLaren. 
De gedrevenheid waarmee Cav de Zesdaagse van Gent kwam betwisten, verraad dat hij volgend jaar er terug wil staan.


Ik laat hiervoor heel wat stopvergoeding voor gaan, maar kwaliteit heeft zijn prijs. 
Als Cav op 75% rijdt is hij nog enkele klassen sterker dan de renners die ik laat gaan. 
En zo wordt het team ook weer meer waard richting de toekomst. 
Terug naar boven Ga naar beneden
Guest
Gast




Deal TEL - CAN/LBC Empty
BerichtOnderwerp: Re: Deal TEL - CAN/LBC   Deal TEL - CAN/LBC Emptyvr 20 dec - 3:37:39

Beetje een onchristelijke tijdstip, maar deal klopt!

Cavendish verlaat aan het einde van het jaar dan toch nog mijn ploeg. Ik moet zeggen dat ik wel nog redelijk wat vertrouwen in hem had om misschien terug te komen, maar met deze deal haal ik wat mij betreft genoeg binnen om het voor mezelf te verantwoorden hem nu te laten gaan.

Devolder en Avila zijn een directe stopvergoeding en daarmee extra geld dat ik kan investeren in de Neo verkoop. Navarro zal ook niet lang meer rijden en is in die zin dus een beetje hetzelfde als Cavendish maar dan nog maar een kleine SV. Dan Aberasturi die ervoor moet gaan zorgen dat deze deal achteraf een goede deal blijkt te zijn geweest. Alle punten die hij nog scoort zullen (-2) hopelijk voor mij hoger zijn dan die van Cavendish (Neos excluded)

Snelle en goede onderhandeling met rage.
Terug naar boven Ga naar beneden
 
Deal TEL - CAN/LBC
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Deal TBV - FDJ ( deal voor P1 2022 )
» Deal TLK - FDJ ( deal voor p1 2022)
» Deal PAN - FDJ ( Deal in P1 2024 )
» Deal SKY - FDJ ( deal P1 2022
» Deal RAL - PAN (deal P1-2022)

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Cycling Classics :: Verwerkte transfers-
Ga naar: