Cycling Classics

cycling classics
 
IndexIndex  ZoekenZoeken  RegistrerenRegistreren  Inloggen  Stopvergoeding  

 

 Deal TIS - SAE

Ga naar beneden 
AuteurBericht
kschiffmacher

kschiffmacher


Posts : 1600
Join date : 25-08-18
Age : 37
Location : Harderwijk

Deal TIS - SAE Empty
BerichtOnderwerp: Deal TIS - SAE   Deal TIS - SAE Emptyvr 27 nov - 0:20:11

Naar TIS; Bilbao
Naar SAE; Capiot + 50 miljoen


Bilbao gaat Saeco verlaten. Op het juiste moment gekocht en wellicht op het moment verkocht. Geen idee... Reed een fantastische Giro. Werd 5e in het eindklassement. Daarmee dacht ik dat ik dat ik wellicht de tweede man achter Landa binnen gehaald zou hebben. Wie weet was dat ook zo, maar Jasper meldde zich bij mij voor een puntenpakker. Hij gaf aan met Turgis de nodige punten te gaan missen en die moesten terug. Nu heb ik momenteel een aantal renners die redelijk wat punten pakken, zo ook dus Bilbao. 
Gezien mijn neo budget zijn we gaan puzzelen. Capiot is een renner die ik ooit op WK1 gehaald hebt omdat ik voor hem een gigantische toekomst in gedachte had. Dat blijft een beetje achter, maar desalniettemin wil ik die gok wel nemen en denk ik dat hij nog stappen kan maken. De stap naar Arkea kan twee kanten op, maar ik hoop de goeie kant. Ik denk alleen dat Belgische ploegen hem beter liggen en dat hij in die koersen iets beter kan scoren. Hij is nog relatief jong, dus wellicht gaat hij de stap naar de echte vedettes nog maken. Die 50 miljoen maakte voor mij de deal natuurlijk super interessant omdat ik er geen geheim van maak dat ik van de NEO verkoop een doel gemaakt heb.


Jasper succes met Bilbao en bedankt voor de vlotte onderhandelingen!
Terug naar boven Ga naar beneden
https://cyclingclassics.forumotion.com/t42-teamgegevens
Guest
Gast




Deal TIS - SAE Empty
BerichtOnderwerp: .   Deal TIS - SAE Emptyvr 27 nov - 12:34:02

Deal klopt, Kelvin was in eerste instantie geïnteresseerd in een andere renner maar met Capiot kwamen we iets beter uit.
Veel plezier beleeft aan Capiot maar hij gaat zoals gezegd over naar Arkea en dat kan twee kanten op..
Uiteraard zat er een groot verschil in waarde tov Bilbao, dus heb ik het varken stuk geslagen en Kelvin iets verder geholpen met zijn neobudget.
Bilbao is al een aantal jaar een goed scorende renner en afgelopen jaar zette hij daar wat mij betreft een uitroepteken achter.
Vormt een mooie armada samen met Ion..
Kelvin bedankt voor de onderhandeling, veel plezier met 
Capiot en succes met de neosale
Terug naar boven Ga naar beneden
 
Deal TIS - SAE
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Deal TBV - FDJ ( deal voor P1 2022 )
» Deal TLK - FDJ ( deal voor p1 2022)
» Deal PAN - FDJ ( Deal in P1 2024 )
» Deal SKY - FDJ ( deal P1 2022
» Deal RAL - PAN (deal P1-2022)

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Cycling Classics :: Verwerkte transfers-
Ga naar: