Cycling Classics

cycling classics
 
IndexIndex  ZoekenZoeken  RegistrerenRegistreren  Inloggen  Stopvergoeding  

 

 Deal DSM - LIQ (P1 2022)

Ga naar beneden 
2 plaatsers
AuteurBericht
Rico

Rico


Posts : 969
Join date : 07-10-18
Location : Amersfoort

Deal DSM - LIQ (P1 2022) Empty
BerichtOnderwerp: Deal DSM - LIQ (P1 2022)   Deal DSM - LIQ (P1 2022) Emptyzo 29 aug - 14:49:14

Naar Team DSM: Mark Cavendish
Naar Liquigas: Ruben Guerreiro + Niccolò Bonifazio

Ik verwacht dat Mark Cavendish nog een jaartje doorfietst, behalve als hij misschien in Groot-Brittannië een paar overwinningen behaalt en het dan mooi geweest vindt. Dat maakt hem voor mij iets minder interessant, omdat ik toch het plan heb me na de komende neo-verkoop weer wat meer op renners te richten die nog een aantal jaar mee kunnen.

Bonifazio is een sprinter waar ik niet heel veel mee heb, maar die wel een programma rijdt wat hem past bij Total en die al een redelijke stop heeft. Guerreiro vind ik een hele attractieve renner met een explosieve aankomst waarvan ik denk dat hij nog wel wat mooie resultaten kan behalen.

We ruilen een flinke stop dus in voor 2 subtoppers.

_________________
Manager of Liquigas
Terug naar boven Ga naar beneden
https://cyclingclassics.forumotion.com/t33-teamgegevens
Timodej

Timodej


Posts : 191
Join date : 19-02-20
Age : 33
Location : Rotterdam

Deal DSM - LIQ (P1 2022) Empty
BerichtOnderwerp: Re: Deal DSM - LIQ (P1 2022)   Deal DSM - LIQ (P1 2022) Emptyzo 29 aug - 15:45:07

Wat Rico zegt klopt helemaal.

Bonifazio is zo'n renner die altijd wel wat puntjes haalt en al een leuke stop heeft. Een hele nuttige wk renner, maar niet waar ik momenteel naar op zoek ben.
Guerreiro had ik vorig jaar een stuk hoger dan waarvoor ik hem nu verkoop, maar het is voor mij twijfelachtig of hij zijn groei nog verder door kan zetten, en niet eindigt als een aanvaller die hier en daar een succesje kan boeken.

Met Cavendish haal ik meer zekerheid binnen. Ik reken er op dat hij nog een jaartje zal verlengen bij DQS. Met het vertrek van Hodeg en Bennett zijn er plots weinig sprinters over, waardoor ik van Cav nog een hoop punten verwacht. Mocht hij toch besluiten te stoppen, kan ik van het geld weer mooie investeringen voor de toekomst doen.

Ricardo, thanks voor het geduld en de heldere onderhandelingen.
Terug naar boven Ga naar beneden
 
Deal DSM - LIQ (P1 2022)
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Deal MUN -BWB (Per P1 2022)
» Deal RAL - LIQ (p1 2022)
» Deal TBV - BWB (P1 2022)
» Deal AGR - BWB (p1 2022)
» Deal FAS - FDJ ( per P1 2022

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Cycling Classics :: Verwerkte transfers-
Ga naar: