Cycling Classics

cycling classics
 
IndexIndex  ZoekenZoeken  RegistrerenRegistreren  Inloggen  Stopvergoeding  

 

 Deal Map- Peu

Ga naar beneden 
2 plaatsers
AuteurBericht
Melvinbraam

Melvinbraam


Posts : 745
Join date : 11-09-18

Deal Map- Peu Empty
BerichtOnderwerp: Deal Map- Peu   Deal Map- Peu Emptyzo 31 dec - 10:56:07

Naar Mapei: Nizzolo, Giacomo+ Wood, Harrison
Naar Peugeot: Pozzovivo, Domenico + 4 mil

Alleen geldig wanneer in p5 geaccepteerd* 

Bij deze gaat Nizzolo en Wood mijn team verlaten. De achterliggende gedachte is om plek te creëren bij de neos. Ik lever een beetje waarde en punten in, maar daarvoor krijg ik ruimte en de kans dat Pozzovivo per 1 januari nog geen nieuwe ploeg heeft getekend. Dit zal een lekker bedrag kunnen opleveren bij de neos. Wood als gokje gehaald gezien hij vorig jaar leuke uitslagen reedt in het Spaans Franse circuit. Hij is inmiddels 23 en heeft een jaar laten zien dat hij het niveau niet aan kan. Ik hoop voor jappe dat zijn talent er volgend jaar wel uit komt.
Bedankt voor de onderhandelingen!
Terug naar boven Ga naar beneden
Jappe666

Jappe666


Posts : 161
Join date : 24-09-20

Deal Map- Peu Empty
BerichtOnderwerp: Re: Deal Map- Peu   Deal Map- Peu Emptyzo 31 dec - 12:37:28

Deal klopt. Lang getwijfeld of ik de stop van Pozzovivo niet liever zou inzetten bij de neo's, maar zou uiteindelijk al het derde jaar op rij geweest zijn dat ik z'n stop zou gecasht hebben om het daarna alsnog te moeten ophoesten. Daarom toch maar gekozen voor Nizzolo, die een stapje terug heeft gedaan nu en waarvan ik hoop dat hij daardoor weer opbloeit. Sowieso weinig risico, gezien Pozzovivo en Nizzolo dezelfde stop hebben en het kleine verschil in cash in principe geen probleem mag zijn voor Nizzolo om dat op zeer korte termijn al dicht te rijden, dus alles daarnaast is bonus. 

Wood mag mij verrassen, had toch nog plek vrij in m'n kern, maar mocht iemand interesse hebben mogen ze dat altijd laten weten.
Terug naar boven Ga naar beneden
 
Deal Map- Peu
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Deal TLK - FDJ ( deal voor p1 2022)
» Deal TBV - FDJ ( deal voor P1 2022 )
» Deal PAN - FDJ ( Deal in P1 2024 )
» Deal SKY - FDJ ( deal P1 2022
» Deal RAL - PAN (deal P1-2022)

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Cycling Classics :: Algemeen :: Transfers :: Transfers-
Ga naar: