Cycling Classics

cycling classics
 
IndexIndex  ZoekenZoeken  RegistrerenRegistreren  Inloggen  Stopvergoeding  

 

 Deal JEL-SKY

Ga naar beneden 
2 plaatsers
AuteurBericht
BryanC

BryanC


Posts : 546
Join date : 11-09-18
Age : 25
Location : Beilen

Deal JEL-SKY Empty
BerichtOnderwerp: Deal JEL-SKY   Deal JEL-SKY Emptydo 4 jan - 13:41:32

Naar JEL: M. Van Dijke
Naar SKY: Ulissi + 5mln

Ik incasseer het verlies op Mick tov zn aankoopprijs in de neosale. Hij heeft echt veel pech gehad de afgelopen jaren waardoor het er nog maar weinig is uitgekomen bij hem, maar ik heb vrees of het er ooit nog echt volledig uit gaat komen. In interviews wordt er toch wat te veel over zijn rol in de Kooij trein gesproken en dat bevalt me niet helemaal. Hopelijk voor Othello maakt hij zijn talent toch gewoon nog waar. Want er zit wel echt heel veel talent in hem. Maar ik kies in deze toch voor de punten en de zekerheid van een hoge sv. 

Erg jammer dat ik Ulissi niet al in P1 heb aangezien hij de TDU rijdt. Maar verwacht verder in het seizoen ook nog wel aardig wat punten van hem. Hij rijdt dit jaar geen grote ronde en lijkt daardoor dus wel een leuk programma te krijgen. In een interview gaf hij aan dat hij dit jaar gebruikt wordt om punten te scoren voor de UCI ranking, wat natuurlijk ook resulteert in wk punten. Weer wat extra puntjes om misschien serieus mee te kunnen doen voor de top 3!


Zo zijn mijn 2 topneos van 2022 ineens allebei weg met Plappke en Mick. Beide veel blessures gekend en dus wel een beetje verlies op gemaakt, maargoed dat is het risico van het vak.

Bedankt voor de snelle en fijne onderhandelingen Othello.
Terug naar boven Ga naar beneden
Othello

Othello


Posts : 289
Join date : 07-08-21

Deal JEL-SKY Empty
BerichtOnderwerp: Re: Deal JEL-SKY   Deal JEL-SKY Emptydo 4 jan - 13:44:47

Deal klopt. Mooi om als Zeeuw deze provinciegenoot binnen te hengelen. Nog jong zat, boordevol talent en goede begeleiding. Daar heb ik wel 130 miljoen voor over. Succes met Ulissi Bryan!
Terug naar boven Ga naar beneden
 
Deal JEL-SKY
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Deal TLK - FDJ ( deal voor p1 2022)
» Deal TBV - FDJ ( deal voor P1 2022 )
» Deal PAN - FDJ ( Deal in P1 2024 )
» Deal SKY - FDJ ( deal P1 2022
» Deal RAL - PAN (deal P1-2022)

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Cycling Classics :: Algemeen :: Transfers :: Transfers-
Ga naar: