Cycling Classics

cycling classics
 
IndexIndex  ZoekenZoeken  RegistrerenRegistreren  Inloggen  Stopvergoeding  

 

 Deal PEU - TBV

Ga naar beneden 
2 plaatsers
AuteurBericht
Mochie07

Mochie07


Posts : 486
Join date : 27-12-19

Deal PEU - TBV Empty
BerichtOnderwerp: Deal PEU - TBV   Deal PEU - TBV Emptyvr 12 jan - 12:11:07

Naar PEU: Masnada + Schultz + 33,5
Naar TBV: Casper van Uden

De eerste deal van 2024! Van Uden is een groot talent en krijgt veel vertrouwen van DSM. Ik wilde hem daarom graag toevoegen aan mijn selectie, ook omdat hij qua leeftijd goed bij mijn team past. Hij heeft zijn eerste jaar als neo behoorlijk gesprint, en blijft ook dit jaar kopman (weliswaar achter Jakobsen). Wil daarnaast ook uit gaan vinden of hij klassiekers aan kan. Wat ik met interesse ga volgen

Vertrekkers zijn Masnada en Schultz. Voor beide renners geldt eigenlijk hetzelfde. Veel potentie, maar qua punten komt het er niet uit. Aangezien de jaren beginnen te tellen mochten ze de ploeg verlaten. Hun SV vertegenwoordigd samen wel wat waarde en er is nogsteeds een potentieel voor aardig wat punten. Hiermee kon ik dus een leuk talent kan halen.

Melv bedankt!
Terug naar boven Ga naar beneden
Melvinbraam

Melvinbraam


Posts : 745
Join date : 11-09-18

Deal PEU - TBV Empty
BerichtOnderwerp: Re: Deal PEU - TBV   Deal PEU - TBV Emptyvr 12 jan - 14:24:27

Deal klopt. Uden is een erg leuk talent maar zie veel risico in hem. Ondanks dat hij vorig jaar wat tegen viel wou ik het gokje wel wagen. Zeker gezien ze bij DSM een sprinterkopman in hem zien. Voor een redelijk bod was zijn vertrek bespreekbaar. Chiel kwam met een fair bod, na wat wikken en wegen van een paar renners kwamen we er vrij snel uit. ik heb meerdere sterke renners die een dipje of in een mindere fase zitten in mijn team. Vooral Masnada past perfect in dat plaatje. Met 100 mil aan zekere waarde creëer ik in ieder geval een stuk minder risico in mijn fragiele team.

Bedankt Chiel!
Terug naar boven Ga naar beneden
 
Deal PEU - TBV
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Deal TLK - FDJ ( deal voor p1 2022)
» Deal TBV - FDJ ( deal voor P1 2022 )
» Deal PAN - FDJ ( Deal in P1 2024 )
» Deal SKY - FDJ ( deal P1 2022
» Deal RAL - PAN (deal P1-2022)

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Cycling Classics :: Algemeen :: Transfers :: Transfers-
Ga naar: