Cycling Classics

cycling classics
 
IndexIndex  ZoekenZoeken  RegistrerenRegistreren  Inloggen  Stopvergoeding  

 

 Deal PAN-PEU

Ga naar beneden 
2 plaatsers
AuteurBericht
Melvinbraam

Melvinbraam


Posts : 745
Join date : 11-09-18

Deal PAN-PEU Empty
BerichtOnderwerp: Deal PAN-PEU   Deal PAN-PEU Emptydo 18 jan - 19:03:07

Naar PAN: Vangheluwe, Warre+37,5 
Naar PEU: Oldani, Stefano 
Nu de neos voorbij zijn en ik nog cash over heb ben ik op zoek naar een paar kleine versterkingen binnen mijn team. Vangheluwe is eigenlijk een beetje met geluk in mijn team gekomen. Had verwacht dat hij duurder zou zijn bij de neo's maar toch wist ik hem binnen te slepen voor een klein bedrag. Warre wist al meerdere koersen op continentaal niveau te winnen hopelijk voor Patrick kan hij dit doortrekken bij de profs. Oldani is een renner die ik al wel een paar jaar volg en ook al eerder in mijn team heb gehad. Oldani heeft een breed arsenaal aan kwaliteiten maar blinkt nergens echt in uit. Wat mij vooral aansprak is dat hij een belangrijke man zal zijn binnen de klassieker kern bij Cofidis, iets wat ik bij Alpecin een beetje miste.
Terug naar boven Ga naar beneden
Peter Post Forever

Peter Post Forever


Posts : 799
Join date : 26-08-18

Deal PAN-PEU Empty
BerichtOnderwerp: Re: Deal PAN-PEU   Deal PAN-PEU Emptydo 18 jan - 19:34:57

Deal klopt. Op deze manier toch nog een leuke neo binnengehaald en weer een pak geld erbij voor op de bankrekening. Warre heeft al leuke dingen laten zien op ct niveau dus ben erg benieuwd hoe ver hij kan komen. 

Oldani gaat mijn team verlaten. Hij zit pas net in mijn team, maar doordat hij bij Cofidis in Coquard en Zingle 2 renners heeft die over vergelijkbare capaciteiten beschikken, stond ik toch open voor een transfer. 

Melvin veel plezier met Oldani en bedankt weer voor de fijne onderhandelingen.
Terug naar boven Ga naar beneden
 
Deal PAN-PEU
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Deal TBV - FDJ ( deal voor P1 2022 )
» Deal TLK - FDJ ( deal voor p1 2022)
» Deal PAN - FDJ ( Deal in P1 2024 )
» Deal SKY - FDJ ( deal P1 2022
» Deal RAL - PAN (deal P1-2022)

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Cycling Classics :: Algemeen :: Transfers :: Transfers-
Ga naar: