Cycling Classics

cycling classics
 
IndexIndex  ZoekenZoeken  RegistrerenRegistreren  Inloggen  Stopvergoeding  

 

 Deal CER - TVM

Ga naar beneden 
2 plaatsers
AuteurBericht
Flowtosti

Flowtosti


Posts : 1420
Join date : 25-08-18
Age : 40
Location : Arnhem

Deal CER - TVM Empty
BerichtOnderwerp: Deal CER - TVM   Deal CER - TVM Emptyza 20 jan - 14:20:33

Naar CER: Alexis Vuillermoz
Naar TVM: Davide Bomboi + Jambalaits Sainbayar + 7,5 miljoen

De vertrekkende heren gehaald als handelswaar om weer beetje cash te verdienen. Dat gaat hier in eerste instantie natuurlijk een beetje mis aangezien ik in de min uit kom, maar op langere termijn pak ik hier een redelijke winst op twee leuke neos. Van Vuillermoz verwacht ik niks meer en hoop dat ie stopt einde van het jaar.

Bomboi voor 20 gehaald en zal als kopman van TDT wel aardig gaan sprokkelen in 1.1 wedstrijdjes. Sainbayar al 17 SV en gaat voor het eerst in Europa koersen. Kan nog flinke stap maken nu er fatsoenlijk getraind kan worden (itt in Mongolië) en zal ook in het Aziatische circuit gewoon lekker punten halen voor Burgos. Kortom twee leuke renners om te gaan volgen!

_________________
Flowtosti
Cervelo Viking Cycling Team
Thor Hushovd Cycling Academy
Terug naar boven Ga naar beneden
https://cyclingclassics.forumotion.com/t41-teamgegevens
minerva

minerva


Posts : 123
Join date : 06-06-23

Deal CER - TVM Empty
BerichtOnderwerp: Re: Deal CER - TVM   Deal CER - TVM Emptyza 20 jan - 15:21:23

Deal klopt, 

Ik betaal 47,5 miljoen voor twee interessante renners. 


Sainbayar rijdt al drie jaar constant punten in Azië, ik hoop dat hij bij Burgos nog een stap kan zetten. Wie weet zelfs wel naar flink punten scorend in kleinere Europese koersen. Maar zie hem in Azië nog wel redelijk wat scoren daarmee wordt zijn stop ook nog een stapje hoger wordt. 


Bomboi leuk talent voor TDT, ook hier veel wat kleinere koersen maar die leveren nog best leuk op. 
Is nog jong dus verwacht van hem ook nog wel wat stappen omhoog. Type Van Asbroeck iets te klein voor de echt grote rondes maar stabiel punten pakkend en uiteindelijk toch een goede stop. 


2 leuke renners om te volgen voor een schappelijk bedrag. 
De 7,5 miljoen komt ook zeer goed gelegen om niet negatief te eindigen. Plus alvast op te bouwen richting neo 2025.
Terug naar boven Ga naar beneden
 
Deal CER - TVM
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Deal PAN - FDJ ( Deal in P1 2024 )
» Deal TLK - FDJ ( deal voor p1 2022)
» Deal SKY - FDJ ( deal P1 2022
» Deal RAL - PAN (deal P1-2022)
» Deal FAS TJB (deal P1 2022)

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Cycling Classics :: Algemeen :: Transfers :: Transfers-
Ga naar: