Cycling Classics

cycling classics
 
IndexIndex  ZoekenZoeken  RegistrerenRegistreren  Inloggen  Stopvergoeding  

 

 Deal CER - JEL

Ga naar beneden 
2 plaatsers
AuteurBericht
Flowtosti

Flowtosti


Posts : 1420
Join date : 25-08-18
Age : 40
Location : Arnhem

Deal CER - JEL Empty
BerichtOnderwerp: Deal CER - JEL   Deal CER - JEL Emptyvr 26 jan - 9:23:34

Naar CER: Tobias Foss
Naar JEL: Michael Valgren + Alexis Vuillermoz

Een spannende deal voor The Viking Cycling Team! Voor twee van de drie renners kun je zeggen dat er de nodige twijfels en onzekerheid bestaan. De derde is vrij duidelijk een rijdende stop.

Foss maakt dit jaar de overstap naar Ineos en tekent gelijk voor drie jaar. Op een dood spoor beland bij Jumbo door een verscheidenheid aan redenen. Vele tegenvallers de afgelopen jaren maken dat de wielerwereld zich afvraagt of het er ooit nog uit gaat komen bij Foss. Een terechte vraag lijkt me. Maar je wordt geen wereldkampioen tijdrijden als talent en aanleg er niet zouden zijn. Maar hoe je dat als team en renner er uit weet te krijgen is de vraag die er boven hangt. Het is Jumbo niet gelukt en dat lijkt me beide partijen te verwijten. Mijn hoop en vertrouwen zit er dan ook in dat een nieuwe omgeving nieuwe kansen biedt. Zelf kijkt Tobias vol vertrouwen naar de toekomst dus ik zie niet waarom ik dat niet zou doen. Kansen krijg je altijd bij Ineos die veel minder dan Jumbo één kopman hebben. Daarnaast zijn de OS een seizoensdoel, waar ik erg benieuwd naar ben. Voor deze 'gok' heb ik wel 120 sv over.

Valgren is terug van een dramatisch zware blessure. We hebben hem gesteund tijdens zijn revalidatie en hem een plekje terug gegeven in het peloton. Of dit nog tot punten gaat leiden is natuurlijk de vraag. Ik geloof nog wel een aardige comeback, maar echt hoofdprijzen zie ik Valgren niet meer rijden. Vooral voor de renner zelf hoop ik dat het nog gaat gebeuren, maar voor dit spelletje laten we hem gaan.

Via Vuillermoz zet ik twee kleine neos in korte tijd om een mooie deal die anders nooit mogelijk is geweest. Valgren + 24 miljoen was nooit genoeg geweest hier, maar dat is wel wat ik er uiteindelijk voor betaald heb!

Othello bedankt!

_________________
Flowtosti
Cervelo Viking Cycling Team
Thor Hushovd Cycling Academy
Terug naar boven Ga naar beneden
https://cyclingclassics.forumotion.com/t41-teamgegevens
Othello

Othello


Posts : 289
Join date : 07-08-21

Deal CER - JEL Empty
BerichtOnderwerp: Re: Deal CER - JEL   Deal CER - JEL Emptyvr 26 jan - 10:06:27

Fijne onderhandelingen en snel resultaat. Veel onderhandelingen gehad over Foss waarbij het voor mij allemaal net niet was. 120 sv is prima plus de mogelijke punten die beide heren kunnen scoren. Een terugkeer op het hoogste niveau van Valgren zie ik niet zo snel gebeuren. Een redelijke deal die mooi in evenwicht is. Bedankt!
Terug naar boven Ga naar beneden
 
Deal CER - JEL
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Deal TLK - FDJ ( deal voor p1 2022)
» Deal TBV - FDJ ( deal voor P1 2022 )
» Deal PAN - FDJ ( Deal in P1 2024 )
» Deal SKY - FDJ ( deal P1 2022
» Deal RAL - PAN (deal P1-2022)

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Cycling Classics :: Algemeen :: Transfers :: Transfers-
Ga naar: