Cycling Classics

cycling classics
 
IndexIndex  ZoekenZoeken  RegistrerenRegistreren  Inloggen  Stopvergoeding  

 

 Deal RAL - OPQ

Ga naar beneden 
2 plaatsers
AuteurBericht
Moragato

Moragato


Posts : 271
Join date : 26-06-22

Deal RAL - OPQ Empty
BerichtOnderwerp: Deal RAL - OPQ   Deal RAL - OPQ Emptydi 27 feb - 12:59:06

Naar RAL: Jan Christen
Naar OPQ: Tiesj Benoot + Welay Hagos Berhe

Christen is een groot talent, dat zeker de absolute top kan halen. Hij liet zich vorig jaar goed zien als 1e jaars belofte in de baby giro, Avenir en het WK tijdrijden waar hij zonder pech podium had gereden. Ook dit jaar in Algarve liet hij een flits van zijn talent zien, waar hij lang met de grote jongens mee ging in de eerste lastige rit en zelfs nog even aanviel. Potentie genoeg dus. Toch was hij te koop, dit met de reden dat hij bij UAE niet direct al te veel kansen zou krijgen en ik meer focus heb op de punten dit jaar. 

Benoot geeft mij een vaste waarde, en een zekerheid op punten. Ook hij is misschien niet altijd de eerst aangewezen man bij Jumbo, maar krijgt toch kansen genoeg + ook als hij voor een kopman rijdt zit hij in grotere koersen nog vaker in de punten. Dit jaar met een val begonnen waar hij nog wat last van heeft, maar hopelijk komt de vorm snel. 
Ook van Berhe ben ik gecharmeerd. Een klimmer met goede waardes die ondanks veel pech vorig jaar zich ook wel een paar keer liet zien. Ik geloof dan ook zeker in een mooie toekomst voor hem, en dat hij positief kan verrassen in de komende jaren.
Terug naar boven Ga naar beneden
rick steggerda

rick steggerda


Posts : 411
Join date : 22-07-20

Deal RAL - OPQ Empty
BerichtOnderwerp: Re: Deal RAL - OPQ   Deal RAL - OPQ Emptydi 27 feb - 13:09:20

Deal klopt.

Op WK2 koop ik jonge talenten voor de groei of ik investeer ik grote talenten. Na Arrieta een tweede talent uit de UAE stal. Er zit nog heel veel rek op Christen, die het jaar alvast niet slecht begonnen is. Veel zin om hem te volgen.
Terug naar boven Ga naar beneden
 
Deal RAL - OPQ
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Deal TBV - FDJ ( deal voor P1 2022 )
» Deal TLK - FDJ ( deal voor p1 2022)
» Deal PAN - FDJ ( Deal in P1 2024 )
» Deal SKY - FDJ ( deal P1 2022
» Deal RAL - PAN (deal P1-2022)

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Cycling Classics :: Algemeen :: Transfers :: Transfers-
Ga naar: