Cycling Classics

cycling classics
 
IndexIndex  ZoekenZoeken  RegistrerenRegistreren  Inloggen  Stopvergoeding  

 

 Deal PEU-TBV

Ga naar beneden 
2 plaatsers
AuteurBericht
Mochie07

Mochie07


Posts : 486
Join date : 27-12-19

Deal PEU-TBV Empty
BerichtOnderwerp: Deal PEU-TBV   Deal PEU-TBV Emptyma 15 apr - 12:29:30

naar TBV: Hessmann + Oldani + 25
naar PEU: Dujardin + Govekar + Hajek

Na een lange onderhandeling, waar zo'n beetje alle renners onder de 100 mil de revue zijn gepasseerd, zijn we samen tot deze deal gekomen!

De binnenkomers
Oldani is een renner die op veel parcoursen uit de voeten kan. Met een sterk eindschot en weinig mensen boven hem bij Cofidis verwacht ik dat hij een constante puntenpakker kan worden voor de komende jaren.

Hessman is natuurlijk veelbesproken. Het lijkt er steeds wat meer op dat hij vrijgesproken zal worden wegens een vervuild medicijn. In Duitsland is dit al gebeurd. De UCI neemt zoals gebruikelijk nog de tijd. Het is wel akelig stil in deze zaak, wat het natuurlijk een risicovolle aankoop maakt. Als hij echter terug komt is deze prijs een koopje.

De vertrekkers
Dujardin rijdt goede resultaten en heeft een vergelijkbaar profiel als Oldani. Hij is wat later prof geworden maar presteert zeer goed sinds hij in het profpeloton rijdt. Hajek en Govekar zijn neo's die ik redelijk goedkoop heb weten op te halen. Ik heb geen enorm vertrouwen in deze renners, maar daar was de prijs ook niet naar. Deze mochten dus ook niet al te duur het team weer verlaten.

25 Mil was nodig om de deal in balans te brengen.

De deal valt of staat met Hessmann, wat dit een vreemde gok maakt. We kunnen enkel hopen op het beste. Melvin bedankt!
Terug naar boven Ga naar beneden
Melvinbraam

Melvinbraam


Posts : 745
Join date : 11-09-18

Deal PEU-TBV Empty
BerichtOnderwerp: Re: Deal PEU-TBV   Deal PEU-TBV Emptyma 15 apr - 14:22:58

Deal klopt,

Bezig met het omgooien van mijn team, de tactiek van afgelopen jaar heeft tot op heden geen baat. Daarom gaat Peugeot een andere koers rijden(varen). Hajek heeft de prioriteit in de deal, een jonge talentvolle renner. Gezien het risico van Hessmann heb ik met Dujardin en Govekar twee renners die fijn zijn voor de doorverkoop. Op langer termijn denk ik dat Hessmann zich goed zal ontwikkelen, maar doordat ik nu het roer omgooi wil ik daar niet op wachten.
Chiel bedankt!
Terug naar boven Ga naar beneden
 
Deal PEU-TBV
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Deal TLK - FDJ ( deal voor p1 2022)
» Deal TBV - FDJ ( deal voor P1 2022 )
» Deal PAN - FDJ ( Deal in P1 2024 )
» Deal SKY - FDJ ( deal P1 2022
» Deal RAL - PAN (deal P1-2022)

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Cycling Classics :: Algemeen :: Transfers :: Transfers-
Ga naar: